Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mikor kell egy autón féknyerge...

Mikor kell egy autón féknyerget és fékmunkahengert cserélni? Azt mondták nekem egy szervízben miután kértem, hogy ellenőrizzék a fékeket, hogy még pár ezer km-t kibír, de utána 6 számjegyű összeg lesz mert nyerget és munkahengert is cserélni kell

Figyelt kérdés
Nem gondolom, hogy 6 számjegyű összeget ezért ki akarok fizetni vagy ez ennyibe kerül? Szerintem hülyének néznek....
ma 11:53
 1/7 anonim ***** válasza:
Lehúzás. Kívülről ilyet nem lehet mondani. Tárcsafék esetében két opció lehet: megszorul a dugattyú vagy kiszakad a porvédő és majd csak meg fog szorulni a dugattyú. Mindkét eset olyan, hogy ajánlott azonnal cserélni, mert balesetveszélyes. Dobfék esetében szintén a dugattyú megszorulása, illetve tömítőgyűrű hibájából adódó fékfolyadék szivárgás figyelhető meg csak, ezekben az esetekben is rögtön csere. Nem létezik olyan hiba, ami kívülről észrevehető, de meghatározható, hogy még X időt vagy kilométert kibír. Ilyet maximum betétre lehet mondani, de arra is csak egy értelmetlenül pontatlan becslést lehet adni, hisz nagyon sok tényező befolyásolja, hogy milyen gyorsan kopik.
ma 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
De amúgy nem értem, ilyen esetben miért nem kérdezitek meg őket, hogy KONKRÉTAN mi a baj? Aztán úgy könnyebb kitalálni, hogy mi igaz és mi nem. Annyi ilyen kérdés van, de soha nem tudja elmondani senki, hogy valójában mit mondtak neki. Mindenki csak az összeggel van elfoglalva, de hogy mégis mire és MIÉRT kellene kiadnia azt a pénzt, azzal nem foglalkozik senki?
ma 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
AZ a baj hogy aki műszaki analfabéta az nem is tudja mit kell kérdezni és megelégszik azzal amit mondanak neki.
ma 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Simán csak hülyének néznek! Nagyon ritka az az eset, mikor már nyerget is kell cserélni. 23 éves az autóm, és a nyergek még az eredetiek, tárcsa, és betétcserén kívül, úgy 4 éve kapott az eleje egy felújítószettet, ami új dugattyút, tömítés, és porvédőszettet, és csapokat tartalmazott, de erre is azért volt szükség, mert nyikorgott fékezéskor, de csak a jobb eleje. Azóta csendben van. Hátul fékdobot is 16 éves koránál cseréltem, pofákkal, ezt most a héten szedtem szét, mert az eső után daráló hangja lett, összeállt benne a fékpor és a rozsda. Illetve volt egy kezdődő fékfolyadék szivárgás, így most kapott egy új munkahengert, és rugókat. De ezek is még a gyáriak voltak.
ma 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
#3 Annyit mindenki ki tud nyögni szerintem, hogy "miért". Nem kell a választ érteni, de ha utána úgyis máshol fog kérdezősködni, akkor neki nem is kell, neki csak le kell írnia.
ma 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Azt mondták, a munkahenger miatt kell kicserélni mert az folyamatosan jön kifele és azt már csak cserélni lehet javítani nem és akkor féknyereg meg nem tudom még mi kell hozzá és az nagyjából 6 szemjegyű összeg és ami most benne van az még pár ezer km-t bír ki, sajnos tényleg nem értek az autókhoz, de ezt az összeget igencsak túlzásnak érzem.
ma 13:12
 7/7 anonim ***** válasza:
#6 Ja hát ennek semmi értelme nincsen. Keress másik szervizet.
ma 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!