Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2T motornál hidegindítás után...

2T motornál hidegindítás után sok füst és pár mp. után fullad. Mitől lehet?

Figyelt kérdés
Honda Dio 2006. Hidegindítás után rengeteg füst jön belőle, világos szürke színű. A motor ilyen "krákogó" féle hangot ad, épp ,hogy jár kb. 5 mp-ig aztán fullad. Utána már nem indul, csak ha gázt húzok és csak addig marad életben amíg húzom a gázt. Ha húzva hagyom a gázt és próbálok elindulni, felpörög és amíg ki nem ereszti magából a rengeteg füstöt addig áll, majd utána megy rendesen és onnantól már nem fullad. Ha csak annyi időre állítom le ,hogy ne hűljön ki, indul egyből. Teljesen jól megy, végsebessége és gyorsulása jó, gázadásra jól reagál. Ha lerakom kb. 2+ órára és ráindítok akkor már csinálja ezt a füstöléses, fulladós sztorit. A probléma valszeg karburátor eredetű, de nem tudom mihez nyúljak. Az előző fals levegőt szívott több helyen is, így ki lett cserélve. Az előző azon kívül ,hogy ingadozott az alapjárat össze vissza, nem produkált ilyet indításnál. Az indítás mindig pöccre ment. Ami még fontos észrevétel lehet, hogy amikor felhelyeztem az újat, akkor nem csinálta ezt, indult ahogy kellett. Mentem vele egy nagyobb próbakört (teljesen jól ment), majd leraktam és utána kezdődött ez.

szept. 19. 18:05
 1/2 anonim ***** válasza:
31%

A probléma, amit leírtál, többféle okból is adódhat. Itt van néhány lehetséges ok és teendő:Túl sok üzemanyag a karburátorban: Ha a karburátorban túl sok üzemanyag marad, az hidegindításnál sok füstöt okozhat. Ellenőrizd, hogy nem marad-e üzemanyag a karburátorban, amikor a motor leáll.Feltöltött vagy szennyezett légszűrő: Ha a légszűrő szennyezett vagy nem megfelelően van felszerelve, az is okozhat ilyen problémákat. Ellenőrizd a légszűrőt, és cseréld ki, ha szükséges.Hibás üzemanyag vagy keverék: Ha az üzemanyag keverék nem megfelelő, vagy az üzemanyag minősége nem megfelelő, az szürke füstöt okozhat. Ellenőrizd az üzemanyag minőségét, és győződj meg arról, hogy a keverék megfelelő.

Karburátor beállítások: A karburátor beállításai is okozhatják ezt a problémát. Ellenőrizd és állítsd be a levegő/üzemanyag arányt, valamint az alapjáratot a gyártó ajánlása szerint.

Gyújtógyertya állapota: A gyújtógyertya is befolyásolhatja a motor működését. Ha a gyújtógyertya elhasználódott vagy szennyezett, az problémát okozhat az indításkor és a működés során. Ellenőrizd és cseréld ki, ha szükséges.


Tömítések és tömítettség: Ha bármilyen tömítés sérült, például a hengerfejtömítés, az szintén okozhat füstölést és indítási problémákat. Ellenőrizd a tömítéseket, és cseréld ki őket, ha szükséges.


Motor állapota: Bár a motor jól megy, és a teljesítménye megfelelő, érdemes lehet megnézni, hogy nem szükséges-e valamilyen belső javítás, például a dugattyúgyűrűk ellenőrzése.

Mivel az új karburátor felszerelése után kezdődött a probléma, valószínű, hogy a karburátor beállítása vagy működése lehet a fő probléma. Javaslom, hogy a karburátort alaposan ellenőrizd és állítsd be, valamint nézd meg az egyéb fent említett tényezőket is.

szept. 19. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 Szolovjov ***** válasza:
Elromlott az automata szívató. Pár ezer Ft bele. Megér egy cserét, nem nagy rizikó.
szept. 20. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!