A karburátoron (simson s51) holt tudom állítani hogy mennyi benzint kapjon? A rugós csavaron?
Nem valami egyértelmű a feltett kérdés.
1. Ha a benzintankból az úszóházba befolyó benzin mennyiségét (benzinszint) akarod szabályozni, azt a tűszelep alá helyezett különböző vastagságú tömítésekkel, az úszó nyelve és a tűszelep közötti hézag állításával (hajlítás, ónpötty felforrasztása), végső esetben az úszótestek meggörbítésével lehet. Normál szintje az, ha mikor óvatosan leveszed a teljesen feltöltött úszóházat, a benzinszint az úszóház belső falán található felöntés (egy vékony, függőlegesen álló borda) tetejénél áll.
2. Az alapjárati üzemanyag-levegő keverék beszabályozásához a vízszintesen fekvő, rugóval biztosított kúpos csavart kell elforgatni. Ennek a normál állása hozzávetőleg "teljesen becsavart állapot mínusz másfél fordulat", de egyébként ha beljebb csavarod, dúsul a keverék (több benzin, kevesebb levegő), ha kijjebb, akkor szegényedik (kevesebb benzin, több levegő). Ez a motor mindenkori állapotától nagyban függhet.
3. A részterhelés-teljes terhelés tartományában képződő keverék arányait pedig a részterheléstű (síbertű, kúpos tű) alacsonyabbra vagy magasabbra állításával lehet elérni. Ennek normális pozíciója az, ha a tűtartó lemez alsó lapja a felülről a harmadik rovátkában van. Ha lejjebb engeded szegényedik, ha feljebb emeled, dúsul a keverék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!