Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Vezetési élmény szempontjából...

Vezetési élmény szempontjából a BMW erősebb, mint az AUDI, ez valós?

Figyelt kérdés
szept. 8. 16:21
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Annyiból igaz, hogy hátul hajt a BMW.

A régebbi modellekre igaz volt (e46 és előtte), ma màr minden sameshit.

szept. 8. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
84%

#1

A vezetési élményben a hajtás az egy kis tényező. De ha normálisan közlekedsz, tehát gyorsan, de nem driftelve, akkor a futómű a legfontosabb tényező a sportosság szempontjából. Ebben pedig jobb a BMW.

szept. 8. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
29%
Hát a 316 compact biztos nem erősebb mint egy A8 :D
szept. 8. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
29%
Hát nem, de ne is azzal hasonlítsd össze, hanem egy 750i-vel ;)
szept. 8. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
Ha erősebb az nem a vezetési élmény szempontból van.
szept. 8. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Nyilván ez az állítás akkor szokott ÁLTALÁNOSSÁGBAN igaz lenni, ha konkrét konkurens típusokat hasonlítunk össze a két márka kínálatából.

Értsd, nyilván egy 1-es BMW 116d-hez képest egy Audi RS3 virgoncabb autó.


Az Audikra jellemző, hogy a motort nagyon elöl hordják, sok esetben konkrétan belóg az első tengely elé, míg a hátsókerekes BMW-k jellemzően az első tengely mögé minél inkább betolva. Nem kell fizikusnak lenni, hogy levond a következtetést: az Audik jellemzően orrtolós, orrnehéz technikák, míg a BMW súlyelosztása előnyösebb vezetésdinamikai szempontból. Ezt persze lehet ellensúlyozni különböző futómű konstrukciókkal és elektronikával, például egy TTRS-ben azért nem fogod úgy érezni hogy le akar esni az útról nyilvánvalóan, de alapvetően ez az egyik lényegi különbség.


Ezek a különbségek régen jobban jelen voltak, mint manapság. Egyrészt annyiféle vezetéssegítő elektronika figyel már mindegyikben, hogy hacsak nem kapcsolsz ki mindent, nem hagyja egyik sem hogy a határokat feszegesd, másrészt már a BMW is dögnehéz és nagy autókat gyárt a régiekhez képest, az alacsonyabb kategóriában ráadásul elhagyták már a klasszikus hátsókerekes felépítést, van még karakterbeli különbség az elektronika és a futómű hangolásában, persze, a BMW továbbra is sportosabb hangulatot próbál megfogni, az Audi pedig kiegyensúlyozott, "semleges" vezetési élményre törekszik, de a különbség 10-20 éve még sokkal nagyobb volt, mint most.

szept. 9. 10:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 Koaxk Ábel ***** válasza:

Nekem konkrétan volt egy E90 320D-m 163 lovas, kategóriájában egy A4 2.0TDI-hez képest lényegesen jobb volt vezetni, és tényleg lényegesen sportosabb élmény még egy ilyen alap dízel is.


Most egy Audi S1-esem van ez Quattro azaz összkerekes autó 2.0TFSI motorral relatíve kis súllyal, ehhez képest a korábbi 320D hát jó kis kocsi, de nagyon nem egy liga az Audi javára még úgy sem, hogy a 3-as BMW 2 mérettel nagyobb autó.


Szóval, minden viszonyítás kérdése, mindkét gyártó nagyon jó autókat gyárt, de azonos szegmenst kell összehasonlítani.


Én nem mernék egyik prémium gyártó mellé sem egyértelmű X-et rakni, mert mindegyik gyártó nagyon tud autót gyártani, itt igazából a pénztárcád a szűk keresztmetszett, hogy abból a tudásból amik ők tudnak, te mennyit engedhetsz meg magadnak!

szept. 9. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!