Miért nem lehet feltanítani az új EGR szelepet?
Skosa Fabia 1.4 1v 2002-es benzines
A motor hibajelző kigyulladt, miközben ingadozó alapjárat jelentkezett napokkal előtte.
VCDS-el kiolvastam és azt írta, hogy at EGR egyik potenciometere Fault. Kivettem, rámértem multiméterrel és tényleg az egyik végállás ellenállás nem mérhető. Vettem egy új GP egr szelepet. Bekötöttem és ugyanazt a hibát írja. Nem akartam hinni a szememnek.
A csatlakozón megvan 12V és az 5V is.
Teljesen tanácstalan vagyok, ilyet még nem láttam, de csak hobbista szerelő vagyok, csak a saját kocsikat szerelem itthon.
Mitől lehet ez, merre menjek tovább?
Előre is köszi a segítséget!
Ezeket írja a vcds:
17812 - Kipufogógáz -visszavezetés: az alapbeállítások nem teljesülnek.
17847 - Kipufogógáz -visszavezetés potenciométer (G212): alapvető beállítási hiba.
Vadonat új egr szelep.
P1439 Skoda Motor Drive Module (MDM) rövidzárlat.
Mit jelent ez? Vezérlő hibás? Mert a vezeték és a csatlakozó nem tűnik rossznak.
Közben szereztem ingyen egy rossz állapotú bontottat és az meg fel tudja tanítani.
A régi szakadt. Az újra azt írja, hogy "motor vezérlő zárlatos". A gagyi bontottal meg működik.
Ilyenkor mi van?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!