Audi a5 3.0 tdi, mennyibe kerül a biztosításotok?
Mondjuk azért ez így kevés adat, mert nem mindegy, hogy hány éves A5-ről beszélünk, mert ezt a szériát ilyen motorral már 2007 óta gyártják!
Meg ugye vannak egyéb tényezők, mint a lakhely, életkor, hány éve vannak autóid, mennyire vagy kockázatos (azaz baleseteztél e már).
De, hogy legyen egy képed leírom az én példám:
41 éves Férfi, papíron BP-i agglomerációs lakhellyel, 20 éves jogosítvánnyal és azóta aktívan van is autóm / biztosításom folyamatosan, utolsó balesetem kb 2006-ban volt akkor én voltam a károkozó.
Na így fizetek egy 2014-es Audi S1-re ami hasonló teljesítményű mint Audi A5 3.0TDI évente 105e ft-ot kötelezőre!
Én vagyok aki a napokban itt Audi TTS-ről kérdezett. Az autó még nincs meg, de kíváncsiságból én is kalkuláltattam már, hogy az adataimmal mennyi lenne rá a biztosítás. Párhuzamos üzemeltetés lenne, de szerencsére nem A00-ból indulna, mert egy másik autó helyére jönne, így a bónuszt át tudom vinni.
41 éves férfi vagyok, dunántúli megyeszékhelyen lakom. 17 éves korom óta van jogosítványom. Káreseményem soha nem volt. Így lenne az éves díjam 40 körül. Egy 6-7 év körüli 310 lóerős autóra. Egyáltalán nem tartom soknak, sokkal többre számítottam.
#3
Az teljesen korrekt, igazából, a fiatal kor, a káresemény, és a Budapest és környéke a legnagyobb red flag a biztosítóknak!
Vidéken az emberek nyugisan vezetnek, soha nem sietnek sehova, nekem ez a tapasztalatom. Ez jó egy biztosítási cégnek.
Amúgy a biztosítók egy paraziták, az a céljuk, hogy a semmiért beszedjenek egy csomó pénzt, és ha nagyon muszáj visszacsepegtetnek valamennyit, de a fő cél a folyamatos lehúzás.
Kb olyan mint az Artisjus, aki a semmire szed be pénzeket mondván, hogy az "előadókat védik". Nekem volt üzletem, csak azért 12 ezer forintot kellett volna havonta fizetnem 2012-ben, hogy szól az üzletben a rádió!
Nem én sugárzom a zenét, csak egyszerűen be van kapcsolva egy rádióvevő!
Vagy ott Magyar Reprográfiai Szövetség, akik szintén arra szednek jogdíjat, hogy te pl lefénymásolsz egy oldalt!
Ezeket ne akarjátok megmagyárzni nekem, hogy nincsenek, mert saját tapasztalatok. De nyílván az a fajta ZS réteg aki már 100 éve se értett semmihez csak ahhoz, hogy lehet a semmiből 0 munkával pénzt teremteni, a modern korban is ért hozzá!
#4
18 évig laktam Budapesten, bár akkor sem volt ott bejelentett lakóhelyem. Azóta is rendszeresen, legalább havi szinten autózom arra. Mindig elképedok, hogy a többség ott mennyire szabálykövető és udavias.
Ez itt vidéknek vidék, de nem egy kis faluról van szó. Itt simán megy a jobbról előzés, büntetőfékezés, mindenért duálás, elsőbbségadás nem létezik. Piros lámpánál simán beragadnak a kereszteződésbe. Szembe mennek az enyirányú utcában, stb... Budapesten is vannak marhák persze, de ha arányaiban nézzük, a többségnél azt látom, hogy sokkal nyugisabbak. Mindig meglepődöm, mikor egy kereszteződésben rámvillanatanak és kiengednek. Nálunk vidéken ilyen nincs. Csak a tahók akik felől ott állhatsz másnap reggelig. Ha nem is halad a sor, akkor sem enged ki, inkább beáll eléd keresztbe hogy meg se próbáld.
A 40e-s díjon azért lepődbem meg, mert a másik autóm egy 6 éves 160 lóerős Opel. Erre a legolcsóbb ajánlat tavaly 60e volt. Idén szerintem ezt is emelni fogják. Ehhez képest egy jóval erősebb 310 lóerős, ugyanolyan korú Audira meg olcsóbb a díj. Nekem ez fura. Bár lehet hogy van olyan statisztika, miszerint Opelekkel gyakrabban történik káresemény mint TTS-ekkel. Ha csak az utakon futó darabszámot nézzük és valóban ezzel súlyozzák, akkor lehet benne ráció.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!