Jó lesz ez a felni?
1-2 mm at ET-ben nem számít. A gyári rendszer, gyári futómű, gyári gumiméret nem annyira passzos, hogy 1 mm-re ha kisebb, vagy beljebb kerül a kerék már beleérjen valamibe.
De a középfurat ha nagyobb, akkor lötyögni fog a kerékagyon. Ha kisebb, nem tudod feltenni. A "lötyögésen" még lehet utólag segíteni ha nagyon akarod. "Hézagoló", tehermentesítő gyűrűt kell berakni. De szerintem ebben jobb ha gyári méreted van.
ET ekkora eltérés nem jelent semmit.
KÖzépfuratnál már más a helyzet.
A gyári méretnél kisebb nem megy fel fizikailag, a nagyobb igen, de ahhoz tehermentesítőt kell venni mindenképpen. Ez felel azért, hogy központosan kerüljön fel a felni. 4 mm tehermentesítőről még nem hallottam, de a pontos méretek ismeretében rá kell keresni. Ha más nem megy, le kell gyártatni
"A méret meg adott a gumi miatt."
De váltóméret nem jöhet szóba? Egy auótípust sem kizárólag egyféle gumimérettel gyártottak általában. Pl. ha a tiéd mondjuk 17"-os, akkor simán lehet hogy volt gyári váltóméret 16", vagy 18"-ban is.
#4: A kulcsszó váltóméret. Na meg arra is van táblázat, hogy milyen gumihoz milyen felniszélesség ajánlott, nem csak egyetlen egy darab.
A tehermentesítő pedig igen, többnyire műanyag, sőt kifejezetten műanyagot vegyél, mert a fém úgy rárohad az agyra, hogy majd nem tudja levenni a gumis
#3
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!