Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Friss jogsisként első autónak...

Friss jogsisként első autónak jó egy 2008-as 3-as BMW?

Figyelt kérdés

1,5-2 millióért akarja eladni az egyik haverom, egy ilyen régi BMW-nek drága a fenntartása és a szervizelése ha egy 2010-es évjáratú Octaviával vagy VW Golf-al hasonlítjuk össze?


Az autó motorja hibátlan, vigyázott rá a jelenlegi tulaj, az olajcseréket mindig időben megkapta.



aug. 16. 10:33
 1/10 anonim ***** válasza:
31%

AKi elakarja adni az mindíg azt állítja hogy ez aztán mindent megkapott és még annál többet is.

Szuper , nincs semmi hibája.

Csak akkor miért akarja eladni?

Nekem 2004-es autóm van és nem akarom eladni , mert ez tényleg nagyon jó.

aug. 16. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
95%

Persze, miért ne.

Nekem is BMW volt az első autóm, csak régebbi 1997-es E39, és még mindíg megvan, majdnem 4 éve, és meg is marad. Amúgy alig drágább fenntartani mint bármi hasonló idős autót.

aug. 16. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Én azt hallottam hogy egy BMW-t fenntartani évjárattól függetlenül drága, mert német prémium. Ez hülyeség?
aug. 16. 11:25
 4/10 anonim ***** válasza:
96%

"Csak akkor miért akarja eladni?"


Fiatalon pl. én max 1-2 évente al akartam adni, mert meguntam, és vonzott valami más típus.

Nem mindenkinek sima használati eszköz, mint egy dugóhúzó, amit addig nem dobok ki, amíg el nem törik.


Így 40 fölött a 24 éves hobbiautómat már azért akarom eladni így 14 év után, mert a steril helyet nem tudom biztosítani már neki, így meg álltában is lerohad, és 2 évente több ezer eurót költök, rá, hiába fog esetleg 6 év múlva sokat érni, mert ritka típus a modellen belül. Remélhetöleg olyan viszi majd, aki ezt meg tudja adni.


Vátoznak az emberek, és az indokok is.

aug. 16. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
70%

Nagyjából ez egy népi hiedelem, hogy annyira borzasztó drága lenne.

Nyilván van pár dolog ami drága, mondjuk a futómű alkatrészek tényleg drágák mindhez, meg a apróságok, emblémák beltéri kütyük, díszlécek. De amúgy szinte semmivel nem drágább hozzá a cucc, mint egy hasonló idős Volkswagenhez vagy mondjuk egy Volvohoz.

aug. 16. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
76%

5 az a baj, hogy a magyar kereskedök is hisznek ebben.


Volt egy kedves sztorim, amikor még 250-300 közt mozgott az euró, 120-240 közt volt egy olcsóbb meg egy márkás kuplung, tehát max 60-65 ezer forintban.


Volt egy szerelöm magyarországon, rákérdezett, 120 ezret akartak ugyanazért magyarországon.

aug. 16. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
91%

Sajnos ez 2 okból tejedt el hogy elképsztő költségekkel jár: az egyik hogy sokan írígykednek rájuk vagy kinézik őket (amire páran sajnos okot is adnak), aztán mindenféle bontószökevénynek elhordják az összeset. A másik meg az, hogy szintén ugyan ez a réteg közülünk, felül erre a témára és meglovagolja a dolgot, hogy ő aztán ilyen meg olyan k***a gazdag, meg jól megy neki, hogy havi százezreket költ rá. Sajnos ismerek ilyen embert, nem is egyet, közben meg szegény autó szinte szétesik, de a nyitott rendszer már rajta van (szívó motorra gratulálok).

Nekem a 4 év alatt mióta megvan egy bírságom se volt, se balesetem, de ugyan úgy hülyének és állatnak néznek sajnos e miatt a réteg miatt. Nem azért vettem pont ezt, hogy mindenkit levillogjak, meg felsőbbrendűnek mutassam magam, hanem mert szeretem, ezt akartam már kisiskolás korom óta. És nincs szarrárohadva, 2 év lakatoltattak meg fényeztettem, és csak egy sportdob van rajta, nem örjöng 3-4 utcányiról, de hiába az emberek egy része sajnos előítéletes marad mindíg is.

aug. 16. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Csak az jó!
aug. 16. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

"Én azt hallottam hogy egy BMW-t fenntartani évjárattól függetlenül drága, mert német prémium. Ez hülyeség?"

Ha márkaszervizbe akarod vinni, akkor valóban drága. Független szervizben nincs külön Suzuki-tarifa, meg BMW-tarifa. Az alkatrészek is drágábbak persze a BMW-hez, de általában valamivel többet is nyújtanak, mint egy full fapad belépő szintű autónál. Én erre azt mondom, hogy valamit valamiért! Csak tőled függ mennyire vagy árérzékeny. Ha egy szett új gumi, időnként egy 200-300e Ft-os szerviz komolyan anyagi megterhelést jelent, akkor lehet hogy egyszerűbb autót néznék a helyedben.


"Nekem 2004-es autóm van és nem akarom eladni, mert ez tényleg nagyon jó."

Nekem meg 2005-ös, 12 éve van a tulajdonomban, sok emlék köt hozzá, szeretem vezetni, de gondolkozom, hogy lassan megvállnék tőle. És nem azért nem rossz lenne, vagy drága javítás esedékes ezért gyorsan rásóznám másra. Minden működik rajta, esztétikailag sem egy lelakott rozsdás romhalmaz. Végig garázsban tartottam. Mindenből gyári, vagy prémium minőségű alkatrészeket kapott, mert az elejétől kezdve hosszú távra terveztem vele, nem egy-két évre.

Minden szervizeseményt is írok. A két legnagyobb legutóbbi tétel: 2022-ben kapott új Continental téli gumi szettet. Ezt megelőzően, ami nem csak szűrő, folyadék meg kopóalkatrész csere: 2019-ben kapott új (nem felújított!) Hitachi (gyári beszállító) generátort. Egyébként meg csak tankolom és megy. Működik a digit klíma, eső-, fényszenzor, kanyarkövetős xenon fényszóró, ülséfűtés, navigáció, stb.

De! Nem általános felhasználásra, azaz nem városon belül buszpótlékként, négykerekű esernyőként futkosok vele munkába meg hétvégén a Tescoba! Hanem rendszeresen 220 km-re ingázok vele. A munkámhoz is ezt hazsnálom, nem tol alám senki külön céges autót, hanem ezzel megyek olykor napi 1000 km-t. A mai napig zokszó nélkül megteszi, így túl a 350.000 km-en is. De csak eltelt 20 év! Ez alatt valamennyit talán csak fejlődött az autóipar. A központ kijelző ma már viccesen pixeles és megmosolyogtatóan kicsi a tenyérnyi méretével. Egy mai autó szerintem nyújt annyival többet kényelemben, dinamikában, csendességben, multimédiában, vezetéstámogató rendszereskben, hogy ennyi idő után megérné váltani. Főleg úgy, hogy az ára is ott van a bankszámlámon, nem okozna nélkülözést. A régiért még kapnék valamennyi zsebpénzt. Ha várok 5-6 évet, a kora meg futása miatt gyakorlatilag eladhatatlan lesz. A bontóba tudom majd leadni, vagy a "C"-k vinnék el aprópénzért. Velük meg egyéb okokból nem szívesen üzletelnék.

aug. 16. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 Koaxk Ábel ***** válasza:

Teljesen jó egy 3-as BMW kezdő autónak, bár pont a lényeg nem derült ki, hogy E90-ből 316-osról beszélünk vagy M3-ról!


Nyilván elég széles a skála fenntartás szempontjából.


Nekem egy 320D-m volt ebből a szériából, nem horror a fenntartása, de időnként zsebbenyúlós, pl a kettőstömegű lendkerék, turbó vagy a részecskeszűrő.


Nyilván gumiztatni, olajcsere stb... nem drágább mint bármelyik másik korabeli autó!


Én azt mondom, hogy ha néha nem fáj ha kapsz egy 6 számjegyű számlát akkor oké. Amúgy vezetési élményre még egy alapmotoros 20D is köröket ver a korabeli unalamas társaira!

aug. 16. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!