![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez szubjektív....
Manapság nekem már az összes modern autó jellegtelen.
Pár 100 méterről nem tudod megmondani, hogy most skoda, audi vagy vw jön mert annyira egyformák.
20+ éve minden márka egyedi volt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#5
Amit írtál, az pont VW csoportos autó, ezért is a nagy hasonlóság.
Számomra jellegtelen: Suzuki, Dacia, Daewoo, Hyundai (+ Kia), Daihatsu, SEAT, Opel, TATA és s az összes modern Lada. De igazából pont ezek az alsó vagy az alsó-középkategóriás gyártók.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egyetértek a 9-essel. Nem laszólni akarom őket, nagyon jók a japán kocsik, de dizájnban nekem nem a legjobban bejövősek. Volt céges Mitsubishim. A beltér borzasztó volt. Minden a lehető legyegyszerűbb, mintha egy óvodás rajzolta volna, unalmas, egyhangú szöletesség. Négyszög alakú gombok, sprőd műanyagból. Kávás gagyi kijelző. Jó, mondjuk nem a legmagasabb felszereltségű autó volt, céges révén, ez tény. A Suzuki is egyébként hasonló. Vagy a Toyotákkal ugyanez a helyzet. Lehet hogy műszakilag nagyon jók, de egyszerűen nem visz rá a lélek, hogy ennyire minimalista, unalams depresszív belterű autót vegyek.
Valai írta fentebb az Opelt. Nem ami darab már es sem, de annak idején a japánok után ebbe egyből beleszerettem: [link] Relatív, hogy kinek mi jön be, nekem itt jobban tetszik, hogy nem az az egyhangú derékszög minimalista minden.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!