Ha a motornak tökéletes a hűtése, egy idő után ugyan
úgy lehet hengerfejes? Egy idő után elfárad? Vagy csakis
akkor lehet amikor melege lesz?
Figyelt kérdés
Céges autóm, elfáradt a hűtő és eresztett, elfogyott a hűtővíz és gyárilag nem írja hogy nincs benne víz (nem is értem), a fura szagból vettem észre hogy tré van de ki tudja mióta mentem úgy vele. Bajom nem lett emiatt mivel nem az én hibám volt csak eszembe jutott ez a kérdés.
Ha tényleg tökéletes a hűtés, akkor nem lesz hengerfejes.
aug. 10. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Nem csak akkor lehet hengerfejes.
De hogy te még a műszereket se nézed az furcsa.
aug. 10. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Ha nincs hűtése(víz), még a legmasszívabb motorokat is kinyírja idővel.
Példa rá egy hengerfejesnek hirdetett autó, amit úgy megfőzött egy srác, (régi szívódízel), hogy végül csak blokk cserével lehetett megoldani a hibát, a síkolások sem segítettek.
Valószínű megrepedt valamelyik henger.
aug. 10. 07:43
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
Tökéletes hűtés mellett is lehet egy autó hengerfejes.
aug. 10. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
#4 Hogyan? Ezt kifejtenéd? A hengerfej elrepedése nem csak túlmelegedés miatt lehetséges? Tökéletes hűtés mellett nem tud túlmelegedni. Vagy a hengerfej tömítés el tud repedni túlmelegedés nélkül is? Azt is hengerfejességnek hívjuk, ha csak a hengerfej tömítés van elrepedve?
aug. 10. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
Tökéletes hűtés mellett is keletkezhet deformáció akár a blokkban akár a hengerfejben. Ilyen jellegű hibát tud produkálni pl. valami megmunkálási hiba, anyaghiba (zárvány, törés) de a legegyszerűbb tömítéshiba is.
Vagy akármennyire hibátlan a hűtés, ha a kedves tulajdonos a normálisnál nagyobb fordulaton használja a motort.
Ebben az esetben mondhatod, hogy a hűtés "tökéletes" csak a gazda tökéletlen.😁
(#4)
aug. 10. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
#6 Mi az hogy normálisnál nagyobb fordulat? Amíg a piros mezőbe nem ér a fordulat, addig nem kéne neki semmi baja legyen. A pirosban is csak hosszabbtávú használatnál lesz baja úgy tudom, hisz ami tényleg túl sok, ott letilt a vezérlő gyárilag. Persze ha mókolva van vele, akkor normális használatnál is lehetnek ilyenek amiket írtál, de gyárilag nem kéne neki. Megmunkálási hiba meg ne legyen, hisz az egy vagyon a szakembereknél, hogy dugnák fel maguknak a megmunkálási hibájukat... A tömítéssel viszont tényleg lehetséges gondolom, el tud az fáradni, nem fémből van.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!