Miért kell felújítani 200ezer km körül a legtöbb benzines motort?
Figyelt kérdés
aug. 2. 17:52
1/8 anonim válasza:
Leginkább azért mert elkezdik enni az olajat
2/8 Lewente33 válasza:
A helytelen használat, olajcsere késés miatt.
Számos más oka is van.
3/8 A kérdező kommentje:
Olyan létezhet, hogy megkapja a szükséges olajokat, szűröket időben 8-10ezer km között, és ugyan úgy motor felújítás 200ezer km körül?
aug. 2. 18:14
4/8 Távvezérlésű nyakkendő kötőgép válasza:
Nem kell. A Ladákat kellett kb. 100.000 km-enként, a '90-es évek 2 literes tucatmotorjait pedig 200-300.000 km után, de a jobbak már akkor is elmentek félmilliót. A mai kis turbós benzinmotorokat pedig egyáltalán nem kell megbontani, kortárs motorokat gyakorlatilag nem látsz gépműhelyben, csak régieket.
5/8 anonim válasza:
Nem elég gyakori, gagyi minőségű, nem belevaló olaj használata. Ha 10 ezer km/1 év után cserélik jó minőségűre, belevalóra mindig, akkor 500 ezret simán elmennek probléma nélkül autópályán. Sőt még többet is.
6/8 Lewente33 válasza:
Igen. Olyan létezhet, ha az előéletében már valaki elbaltázta.
Lehet az olaj minősége is kenésképtelen. Főleg a lejárt szavatosságúak vagy nagyon olcsók esetében. A 10.000km nem mindig válik be. 8-9000-nél már érdemes váltani egy 15-20 éves autónál.
8/8 anonim válasza:
Én rokoni/ismerősi körben azt tapasztalom hogy nem kell. Vannak 250-300ekm-t futott autóik és olajcserék, átlagos javításokon kívül semmit nem csináltak velük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!