Vw Touran 1.9 PDTDI Intenzívebb használat után dadogva jár a motor, majd ha később újra indítom akkor nehezen indul be és pár másodpercig kéken füstöl! Ez mitől lehet?
A kék füst attól van, mert a gyűrűk már nem tudják lehúzni a hengerek falán lévő olajréteget, így az nagy mennyiségben elég.
De ha a gyűrűk ilyen szinten kopottak, lesz ott más probléma is. Magyarul xarrá van kopva a motor.
3 mondjuk érdekes, hogy mi´rt intenzívebb használat után jönnek a problémák?
A kék füstnek nem minden indítá után kellene jönni ilyen kopott motornál?
Nem lehet, hogy valahol felkpja az olajat?
Ha a szelepszár szimeringek nem zárnak, akkor a zárt hengerekben a lehűléssel keletkező vákuum állás közben beszívja az olajat a szelepfedél alól. És indulás után füstöl a motor. Lehet, hogy nálad az "intenzívebb használat" rontja a szimeringek állapotát. Elmozdulnak vagy a melegedés miatt összehúzódnak.
(Vagy egész más a helyzet és tévedek.)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!