Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Dízel autót venni 300.000...

Dízel autót venni 300.000 kilóméterrel?

Figyelt kérdés

Tudom ne km, hanem állapot szerint vegyünk autót. De valahogy mégis bennem van az hogy sokkal több meghibásodás fordulhat elő, pláne úgy hogy nem ismert az elő élete a gépjárműnek.

Kinéztem a 2010-es VW Sharant 2.0 CRTDI-vel, kifejezetten tetszik, mire érdemes oda figyelni egy ennyir futott autónál?


júl. 24. 12:35
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Ha zavar, akkor vegyél új autót. Ha használtat veszel, akkor állapotot nézd, ne a kmt. Ha jól karban volt tartva, akkor jó lesz.
júl. 24. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
0%
14 eves dizelben a 300 ezer kifejezetten keves.
júl. 24. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 Szolovjov ***** válasza:
78%
Nálam 14 évesen kb 85 ezer lenne benne. Hová járnak ennyit az emberek? Világkörüli utakra évente kétszer?
júl. 24. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
46%

Hogy mire érdemes odafigyelni? Arra, hogy ne vedd meg, ha nincs tartalékban egymilliód bármikor.


Ilyen autót úgy célszerű csak venni, hogy teljes dízel felújítással kezdesz. Mert ebben a korban már biztosnak kezdenek előjönni a problémák, és ha magától hal le valami, az vagy a teljes üzemanyagrendszert viszi magával, vagy motorkárt okoz.


Porlasztók, nagynyomású pumpa, közös nyomócső, nyomásszabályzó, nyomásérzékelő, üzemanyagszűrő, elszivattyú (ha van) + tank és üzemanyagcsövek tisztítása. Ez egy-másfél millió forint, amit rá kell szánni, ha megbízható autót akarsz. Nyilván ilyen munkával specifikusan dízel szakműhelybe célszerű menni.


És akkor még ott van a fék, futómű, váltó, kuplung, kettőstömegű, kardán, motorikus sallangok. Ilyen idős korban már biztosan mindegyikben cserélni kell ezt-azt.


Magának a motornak nem kéne hogy baja legyen ilyen futásnál.

júl. 24. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

Ez a ne km-t hanem állapotot vegyünk ez tipik nepper duma.


Igen, le lehet rúgni egy kocsit 50e km alatt is és lehet szépen és alaposan karbantartva használni egy autót 300e km-en keresztül. Ez viszont nem jelenti, hogy a 300e km ne lenne benne a kocsiban minden vele járó kockázattal. Főleg MO-n, ahol az autók 90%-a külföldről van és hasonló arányban tekertek szinte mind...


Keresni kell leigazolható, elfogadható futástlejesítményű autót ha nem akarsz xopni és ABBÓL A VÁLASZTÉKBÓL kell állapotot venni.

júl. 24. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
300000-nél már bármi előjöhet, így ne érjen meglepetés. A legjobb autószerelő sem lát annyira bele a lelkébe. Lehet elmegy nagyobb javítás nélkül még, de az sem kizárt, hogy 10-20000-alatt (most írtam egy számot) összef.ssa magát, és nagyjavítás.
júl. 24. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Az a baj, hogy a km sem jelent semmit. Amit 200 ezer km-el hirdetnek abban is simán lehet 300-350 ezer.

Lásd haver most vett passatot 220 ezer km-el 20 éves autó, vcds-el ránézve 310 ezer van benne de állapota kiváló.

Szóval nagyon autó/tulaj függő is, hogy mennyire gáz a 300 ezer km.

Van olyan amivel bármit csinálsz sose lesz jó. francia vonal főleg.

Skoda/VW vállalható bár golfot nem vennék, mert azokat rúgták rendesen legtöbb esetben.

júl. 24. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 retektorta ***** válasza:
Az hogy egy dízel autóban ennyi km van, teljesen reális. Ha ez zavar, vegyél olyat, amiben kevesebb van. Az drágább? Ez egy ilyen játék.
júl. 25. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!