Friss A-jogosítvánnyal Honda XRV 750?
Azért az Africa Twin elég magas felépítésű motor. Kezdőként lehet vele gond, nem feltétlen kanyargáskor, de főleg ha álló helyzetben vagy alacsony sebességnél (pl. parkolóban forgolódás) megbillen, és meg kell tartanod lábbal. Amit írtál, abból feltételezem, hogy az egyik ültetett, bár nem derül ki miként. De biztosan változott valamennyit a geometria. Szóval igazából meg kellene próbálni, meg először felbukócsövezni rendesen. És erősen gyúrni lábra. :)
De látatlanban én is azt mondom, ha anyagilag belefér, valószínűleg jobb lenne egy alacsonyabb, kezesebb motorral kezdeni, és ha van már rutinod, és bejön a másik, akkor átülni arra.
És menj vezetéstechnikai képzésre!!4 Nagyon sokat segít.
Elvileg ha van jogsid, akármekkora motorral el kéne bírnod. Elvileg. Gyakorlatilag meg: én Honda Hornetet vettem friss jogsival, tanulni is azon tanultam, bár amin tanultam, az amennyire törvényileg lehetséges, fojtva volt. Csak hát városban is motorozok meg autópályán is, a kisebb nem lett volna értelmes, ha pár év múlva lecserélem. Hiába járok tréningekre, azért érződik, hogy kisebb motorral gyorsabban szerezném meg a rutint, ezt a büdös életbe nem fogom kimotorozni, viszont az én temperamentumomnak jó, csak néha észnél kell lenni, nem vakmerősködni.
Én amúgy nem hiszek abban sem, hogy le kéne érnie a lábaidnak, amikor megállsz. Életemben egyszer tettem le mindkét lábam, a forgalmi vizsgán, mert ott azt követelték. Amúgy első féket húzva, kormányt kitekerve picit megdöntöm, amikor felszállok rá (pedig fel is tudnék rá ugrani), és a jobb lábam egyből a hátsó fékre érkezik. Mindig nyomom a hátsó féket megálláskor, csak a bal lában van lent, és bizony amikor autók között megállok vagy sikerül a sávnak a szélén megállni kanyarodás előtt, megálláskor döntögetnem kell ide-oda, pl. ha keskenyebb úton telezöldnél balra kanyarodnék, és szemből jönnek és alig férnek el, én meg nagyon középre húzódtam. Pár fokos döntéshez nem kell izom. Parkolóban fordulgatáshoz sem kell, én legalábbis oldalsztender körül szoktam megfordítani 180 fokkal, nem szórakozok a tologatással, és ha egyszer megmutatják, ennek mi a technikája, akkor is kb. magát tartja a gép egyensúlyban, nem kell izom hozzá. Gondolom rutinvizsgán végigtoltad a 200 kilós géppel a nyolcast, annál fizikailag nehezebb dolgot én azóta sem csináltam a motorral.
Sziasztok!
Ma végre volt időm is, meg az időjárás is kedvezett végre, kipróbáltam. Hát, nem bántam meg! :) egyáltalán nem nehéz megtartani pl lámpánál vagy kereszteződésnél, megfordulás is könnyen megy. Vezetni pedig szuper, sokkal jobb/könnyebb, mint amin tanultam. Erős persze, de nekem nem volt vele problémám. Kényelmes is nagyon :) kényelmesebb vezetni, mint mikor a párom mögött ültem csak. Imádtam az élményt, sokkal-sokkal jobb vezetni, mint amin tanultam. Egyáltalán nem bántam meg.
Akkor széles utat, gumifákat! :)
Ha nincs rajta, akkor bukócsövet azért tegyetek rá, mert elég ha álló helyzetben lefekteted és visszajön az ára.
És tényleg menj vezetéstechnikára, nagyon megéri!!4
Van rajta szerencsére :)
Persze, mindenképp akarok majd menni! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!