Mi a véleményetek az MG márkáról, autóiról?
Mennyire lenne "jó befektetés"?
Mennyire megbízhatóak?
Akinek van ilyen autója, vagy jobban utána járt a márkának, szívesen olvasnám a véleményét (akár pozitív, akár negatív)
Patináns angol autómárka ami 18 éve kínai kézbe (SAIC automotive) került. Az MG Rover össze omlása után.
Tesztek alapján nem rossz autó, évek óta itt vannak, fogy is. És nincs tömeg hisztéria, hogy juj milyen rossz, kínai sz@r. Ahogy elnézem ezeket brutális a belépőjük a Kia Pride, Hyundai Pony vagy Daewoo Racer-re gondolva. Azok anno jobban kilógtak lefelé a kínálatból.
#2 szerintem rossz csatornát nézel.
Ez az eggyik "legolcsóbb" és van rá gari sz@rásig. A Kia is így kezdte, ma "népautó".
Volt szerencsém vezetni új MG ZS-t, szerintem nem rosszabb érzetre, mint egy Vitara vagy S-Cross. Olcsón kapsz egy praktikus autót, a hosszú távú megbízhatósága persze majd csak évek múlva fog kiderülni.
Persze ha olcsó autó kell, akkor a Suzuki vagy Dacia már bejáratottabb név itthon, és annyival nem drágábbak, hogy ne lehessen kigazdálkodni a különbséget ha MG-re van pénzed. Ki kell próbálni.
Kínai autók, viszonylag olcsók. Felénk plázákban, bevásárlóközpontok előtt vannak új autók kiállítva. Meg pont tegnap az úton is előttem ment egy.
Műszaki tartalom tekintetében nincs tapasztalatom. Csak a külső alapján tudok véleményt alkotni. Kívülről megvizsgálva sok részletben nagyon látszik a spórolás. Illesztések, anyaghasználat, hangszigetelés, tejfölösdoboz műanyagok, gyenge műszaki megoldások, vékony anyagok... Jól akar kinézni, de nagyon látszik min spóroltak. Kb. mint egy Dacia.
@6 - Kb mint egy Dacia, de pont az a kategória is.
Hozzáteszem - nem tudom mennyire szoktál mostanában új autókban ülni, de ha megnézel mondjuk egy új Volkswagent egy előző, vagy még inkább kettővel ezelőtti generációhoz képest, vagy akár egy új Mercedest az "olcsóbb" modellek közül, ott is tetten érhető már a spórolás az anyaghasználaton, összeszerelési minőségen, illesztéseken is.
Sajnos most ez a világ van: elektromos autó, vagy környezetvédelmi normáknak megfeleltetett, azaz sok bonyolult és drága, működés szempontjából lényegtelen extra alkatrésszel ellátott belső égésű motoros autó. Mindkettőnél valahol spórolni kell hogy meg tudja venni a potenciális vásárlókör - és nincs más, mint az említett területek.
#7, én egy szóval nem írtam olyat, hogy más márkáknál egyáltalán nincs spórolás! Van, csak épp közel sem ilyen mértékben!
Pl. én még Mercedesen (ha már szóba hoztad, egy 2020-as CLA-m van, "olcsóbb" és bár már annyira nem új, özönvíz előttinek nem mondanám) nem láttam bazi nagy szellős alufelni alatt röhejesen kicsi dobféket, a beltérben burkolatlan csupasz fém felületeket, stb. Nekem ez a "meg akartak felelni a divatnak, hogy a látvány meglegyen, de az árat alacsonyan kell tartani" tipikus megoldás. Van olyan gyártó, aki ezt ügyesebben megoldja, másnál meg ordítanak ezek a részletek. Akkor is ez a véleményem, ha ezért is lepontozol.
Nekem kb 14 ève volt egy MG ZR- em. Megvettem, egy hónapon belül hengerfejes lett. Kuka. Màr egyet se làtok abból a fajtàból az utakon.
Most opel mokkàm van. Az egyik ismerősöm kocsijàban ültem a múltkor, neki mg zs- je van. Akkor egyből ràvàgtam, hogy a következő kocsim ez lesz. Nekem bejön.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!