Milyen motor jó 125ccm² kategóriába ?
Sziasztok!
Tervbe van az A1-es motor jogosítvány nálam, és érdekelne,hogy ti milyen motort tudnátok ajánlani.
A sport motor kategória nem igazán érdekel, inkább a naked/robogók,illetve van egy enduro motor,ami nagyon megtetszett ( első motor amivel kezdem a felsorolást)
Amiket eddig néztem, és szimpatikusak, azok: Honda Varadero xl 125, Honda Forza 125, Benelli bn 125.
Az érdekelne,hogy ti nektek mi a véleményetek ezekről a motorokról,akinek van személyes tapasztalata, mindenképp írja le,sokat segítene.
Illetve,ha van még motor amit tudtok ajánlani ezekben a kategóriákban, nyugodtan írjatok le.
Előre köszönöm a segítséget!
Miért is lenne "motorocska" a 125ccm³ kategória?
Kezdő motornak ez bőven elég,hogy megtanulja az ember az alapokat,magabiztosabban tudjon majd nagyobb kategóriájú motort is vezetni.
Nem értem az ilyen ember minek szól hozzá a témához,ha segíteni se tud...
Igen,azt tudom,hogy a Varadero jó ideje nincs gyártva,de attól függetlenül szerintem jó motor mai napig és sokan azt mondják,hogy megbízható,sokat bír eléggé.
Megnéztem a Honda CB125F-et is,az szimpatikusabb mint a Varadero,illetve az ára se túl sok
Mivel nem vagyok valami gazdag, így nem nagyon tudom megengedni,hogy új motort vegyek,maradnak a pénztárcabarát választások.
A cb 125f az olcso modell, kb a melobajäräsra. Cbs fekkel, elöl tärcsa hätul dobfékkel.leghütes,10 lo 5ös vältoval..
A cb 125r meg a fullos vizhütös 15 lovas,abs-es 2 tärcsafékes 6os vältos.
Valamit valamiért. Figyelj, szerintem A1 jogsival tök mindegy, hogy 10 vagy 15 lóerő. Egy kategória. Gyorsabban lehet vele rutint szerezni, mint amikor a 25 éves nulla tapasztalattal egyből 600 köbcentire ül. (Mondjuk úgy is lehet, csak lassabban meg óvatosabban kell csinálni, az első pár évben kevesebbet fejlődik az ember, mint kisebbel fejlődne.)
Autóútra, autópályára meg sem a 10, sem a 15 lóerőssel nem túl egészséges felmenni véleményem szerint. Ha mindenképpen motorozni akarsz, mielőtt letehetnéd életkorodból kifolyólag az A2-t, tök mindegy, hogy F vagy R. ABS nem árt, ha van benne, (hát ha még lenne kipörgésgátló meg dual fék), de ezen kívül nem kell sok minden egy motorba. Meg arra azért számolj, hogy azt bizony nem csak megvenni kell, hanem az átíratás is költség, a biztosítás és teljesítményadó nem túl nagy költség évente, de költség, ami nagy költség lesz, hogy jól átnézetni és egy csomó mindent megcsináltatni rajta, amiről lehet, az előző tulaj sem tudta, hogy nem teljesen frankó. Nyugodtan dobj rá az irányárra 20%-ot, és ahhoz mérd a pénztárcádat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!