Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Külső kormányösszekötő gömbfej...

Külső kormányösszekötő gömbfej csere után miért kopog a futómű?

Figyelt kérdés

A minap cseréltem ki a fent említett alkatrészt a gépjármű mindkettő oldalán mivel kivoltak szakadva. Természetesen van időpontom már futómű beállításra, de az összekötőkön kívül semmihez nem nyúltam és eddig nem hallott dolgok kopognak tompán mindkettő oldalt.

A csere előtt nem volt hangja a futóműnek. Mi lehet a baj? Köszönöm a válaszokat!



júl. 9. 21:14
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Ugyanannyi menetet tekertél vissza a rúdra, amennyi volt a régin?

Ha változik a futómű geometriája, előjöhet más kopott alkatrész hangja, pl kerékcsapágy, ami elég gyakori hang, ha kopott.

júl. 9. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Alsó lengőkarszilentek, külső alsó gömbfej, de az tompábbat koppan. Vagy a kormányösszekötő belső csukló, HA nem fogasléces a kormánymű, hanem más típusú (pl. Ladák és ahhoz hasonló régebbi konstrukciók). Kerékcsapágyat ha kotyog, azt megrángatással hallod. Toronycsapágy is lehet, sőt, esélyes. Mindenféleképpen emeld fel, mindkét oldalát elől és rángasátok meg mindent mindenhonnan, meg fogjátok találni.
júl. 10. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!