Ha az autóklíma egyszercsak nem fúj hideget, és másfél héttel korábban volt klímatisztításon, akkor lehet összefüggés a két dolog között?
Korábban soha nem volt probléma a klímával, illetve a tisztítás után is jól ment másfél hétig, aztán hirtelen tegnaptól már nem fúj hideget.
Lehet összefüggés a két dolog között, vagy csak véletlen egybeesés, és más oka van, hogy nem tud hideget fújni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Milyen autó, digitális vagy manuális klímás? Habbal tisztították? Csak az elpárt vagy a légbefúvóknál a teljes rendszert behabozták?
Mik a tünetek? Kompresszor behúz? Szakaszosan üzemel vagy egyáltalán nem?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Hogyan lehet megállapítani, hogy a kompresszor "behúz"?"
Szemrevételezéssel. Bekapcsolod a klímát és megnézed, hogy a kompresszor elindul-e.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha nincs gaz benne, akkor a kompresszor se fog elindulni.
Gondolom ozonnal tisztitottak, semmi osszefugges nincs. Vidd klimas szakemberhez.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nálam akkor volt ilyen, mikor le volt tapadva a klíma nyomáskapcsolója. Diagnosztikával OBD-n keresztül azt mutatta, hogy nincs benne nyomás, el se indult a komprsszor. Oké, gondoltam fel kell töltetni. Rárakva a töltőt a mechanikus nyomásmérő meg 14 bart mutatott, fullva volt töltve.
Nálam is av olt hogy reggel hidegen mindig elindult és jól hűtött. Egész nap munkahelyen állva jól átforrósodva meg semmi, nem indult el. A nyomáskapcsolót (nálam szerencsére elérhető helyen van, a klímahűtő mellett) ha megkocogtattam, egyből indult is a kompresszor. Azán hőmégfúvóval jól megmelegítettem kívülről, közben kopogtattam. Azóta nem hülyéskedik.
Nem 100%, hogy nálad is ez a baj, csak egy eshetőség. Klmástól kérdeztem utólag. Ő azt mondta, hogy ha sokáig nem volt használva, vagy fel se volt töltve a rendszer, akkor le tud így tapadni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!