Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » DPF eltávolítása az autóból....

DPF eltávolítása az autóból. Megéri?

Figyelt kérdés

Az alany egy 2008-as Mazda 6 GH, 2008-as gyártású.

Arra gondoltam, eltávolíttatnám belőle a DPF szűrőt és az EGR-t is egyaránt. Akinek van tapasztalata, legyen szíves megosztani velem!

Gondolok itt a műszaki vizsgára, az autó fogyasztására, menettulajdonságokra stb.

Véleményeket kérnék! Köszönöm!


(Egy korábbi, más jellegű kérdésemnél már feldobódott ez a téma, de szeretnék erre itt külön is kitérni.)


júl. 5. 12:16
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Nem hiszem hogy utána átengedik műszakin.
júl. 5. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%
Műszaki vizsgán azonnal bukta. De ha peches vagy közúton is belefuthatsz olyan vizsgálatba ahol bizony nem fognak megdicsérni amiért kormolni fog a kipufogó.
júl. 5. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
"Hivatalosa" biztos nem alkalmas, ugyanis akkor nem felel meg a gyári emissziós normáknak. Amit vissza fejleszteni NEM lehet. Így ez mindenkinek egyéni döntése és felelőssége. A fogyasztást és a menet tulajdonságokat a kiszerelés önmagában nem nagyon befolyásolja. Ellenben a vezérlő szoftver módosítása ami ilyenkor szükséges módosíthat rajta.
júl. 5. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
33%
A fogyasztás csak akkor nőhet meg a DPF-től ha az már el van tömődve. Gyári egészséges állapotban nem fog tőle többet fogyasztani a kocsi. Lehet egy tisztítás ráférne.
júl. 5. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:

#4: Volt tisztázva tavaly novemberben, ugyanis ekkor egy hosszabb úton autópályán eltömődött és vész üzemmódba tette a kocsit. Haza felé 110 km/h-nál nem tudott többet a kocsi, emellé check lámpa és villogó DPF jel társult. Tisztítás után 1-2 hónapig probléma mentes volt, most viszont a kocsi gyorsításkor lomha, dadog, nincs meg benne a megfelelő erő és nyomaték. Másik kérdésemnél kitértem erre.

Ezek függvényében fontolgatom a dolgot.

júl. 5. 12:53
 6/12 A kérdező kommentje:
(Arra a hétvégére az ország másik felén tartózkodtam, sajnos akárkit hívogattam a környéken senki nem fogadott, így kénytelen voltam így haza hozni az autót.)
júl. 5. 12:54
 7/12 Távvezérlésű nyakkendő kötőgép ***** válasza:
44%
Remek járműtüzeket lehet vele okozni. A motorvezérlés azt hiszi, hogy ott van még a szűrő, megkezdené a regenerálást magasabb hőmérsékletekkel, de hopp - a nem létező DPF helyett jól felgyújtja az egészet a picsába. Nem véletlen tartanak olyan sokan tűzoltókészüléket a modern diesel autókban.
júl. 5. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:
#7: Tudtommal a DPF, EGR kiiktatásakor kiírják az autó motorvezérlőjéből is, azaz mintha nem is lenne. Vagy tévedek?
júl. 5. 13:02
 9/12 anonim ***** válasza:
100%
Megértjük ha nem akarsz ezzel szívni. De akkor vegyél benzinest(abból is van turbós).
júl. 5. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:
#9: Megfordult már a fejemben, csak a szívem húz ehhez a kocsihoz. Na meg a sok Mátyás, ami rá lett költve… :)
júl. 5. 13:06
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!