Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik típusú Skoda Fabia...

Nymphas_corp kérdése:

Melyik típusú Skoda Fabia megbízható?

Figyelt kérdés
Most állok autó vásárlás elött és szinte biztosnak érzem, hogy ezt az autót fogom megvenni, viszont halottam hogy, a korai típusok közül (azthiszem az 1.2-es, 4 hengeres de nem vagyok benne biztos), könnyen képes meghibásodni, nem megbízható. A kérdésem az, hogy melyiket ajánljátok Fabiaból?

jún. 23. 20:02
 1/9 anonim ***** válasza:
22%
Nem egy japán minőség, olyanok tönkremennek, amik egy japánon soha. Ha érzelmi döntés alapján vásárol valaki, akkor úgyis megveszi ami tetszik. Napokban olvastam olyan tapasztalatot valakitől, hogy 2 gyújtótrafó is tönkrement egyszerre az autópályán benne és megállt az autópályán az autó. Típushibájuk is a trafó.
jún. 23. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
67%

Melyik 1.2-es motor pontosan?

Volt ezekkel minden gond, olajzabálás, láncszakadás, stb.

Valóban nem egy japán minőség.

jún. 23. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
52%
Inkább ne.
jún. 23. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 Szolovjov ***** válasza:
49%
Kiváló autók. Nekem és haveromnak is volt 1.2-es 3 hengerese. A gyári trafók egy idő után tönkremennek igen. Mint minden autóban. Viszont ezen a típuson legalább egyesével cserélhetőek, nem kell a jókat is kidobni. Nekem volt egy tartalék a kesztyűtartóban miután kettőt kicseréltem arra az esetre ha megadná magát a harmadik is. Erre viszont sosem volt szükség. Ezzel úgy ki is fújt a hibalista, csak tankolni kellett és kivitt a világból. Ha nem lett volna szükségem egy nagyobb kombira talán még most is meglenne. Ja igen. Vannak pancserek, akik átugrasztják az 1.2-es vezérlését. Ezt úgy hozzák össze, hogy a parkoló járművet rögzítőfék helyett sebességben hagyással rögzítik. Ha lejt az út ilyenkor lazul meg a lánc ami indításkor átugorhat. Láncos motort sosem hagyunk sebességben. Na ezért nem kellett volna eltörölni a műszaki oktatást.
jún. 24. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Nálunk 1.4es kombi volt. Volt hogy nem indult, csak sokadik indításra, volt hogy egyáltalán, haza kellett szólnom, hogy jöjjenek el értem, mert nem indul a taliga. Olyan is volt, hogy menet közben, mint egy karácsonyfa felvillant szinte minden a műszerfalon, rángatott, majd leállt. Úgy kellett letolni az útról. Az egyik henger se ment valószínűleg. Csak a baj volt vele. A csomagtér ajtót segítség nélkül nem lehetett kinyitni, annyira örült mindenki, mikor megszabadultunk tőle.
jún. 24. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat.

Szívesen meghallgatok más alternatívát is, csak tényleg mikor szóba hoztam bárkinek, hogy Fábiát akarok venni, mindenki bólogatot hogy az milyen fasza autó. Btw a japán autók tudtommal hajlamosak rohadásra, azért nem szemeztem velük annyira. Egyebként ilyen 1 millió-1.2 millióig terveztem autót venni.

jún. 24. 18:36
 7/9 anonim ***** válasza:
73%

Két autónk van. Egy 1.2-es fabia htp(245ezer km) meg egy 1.5 almera(344ezer km). Mind kettő 2004-es, napi használatban. Szó szerint mind a kettőnek ki lett nyomva a szeme, de ha csak fele annyi baja lett volna a fabiábak mint az almerának akkor összetettem volna két kezem. Jó az almera tényleg rohad, de még menthető és 300felett kellett már alsó/felső jeladót/légtömegmérőt és szelepfedélt tömítést is cserélni. De a gyári rossz jeladóval is haza hozott meg már eszi az olajat, de még mindig jó és megbízható és nem füstöl. A skoda... hát hol is kezdjem. Olyan 200 után megkellett gyűrűzni annyira ette az olajat szó szerint nem láttál a kék füstől amit vert. Gyújtó trafók milliószor cserélve, már szorul a kormány, volt amikor előzés közben kapcsolt le egy henger. Alacsony fordulaton rángat nincs ereje(kevés a nyomaték ugyi:D). Sokszor volt hogy nehezen indult be. Tényleg van mindig valami kínja. Viszont nem igazán rohad. A váltója még mindig úgy kapcsol mint ha null km-es lenne. De ahogy látom volt az 1.4-essel is baj. Önnek ezt nem ajánlom. De alternatíva szerencsére van bőven. Jó a japán csak ne olyat vegyél ami alapból szét van rohadva és csinálj utólagos alváz védelmet.


[link]


[link]

jún. 24. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
75%
1.2 HTP = Hiába Tolod Paraszt
jún. 24. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Ismerősnek ősrégi 68 LE-s MPI volt, 2002-es szedán. Nem volt egy atomerőmű, de megbízható volt. 140-, ritkán 150-et bírta, lassan gyorsul (kb. 15,2 msp.), de jó volt A-ból B-be menni vele.

Másik ismerősnek 2006-so 1.2 HTP van: ég és Föld a különbség köztük, az 1.2-es max. kisebb városok közti távra jó.

jún. 26. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!