Ha 350 ezer 400 ezer km van egy autóban annak már motor problémája lehet ?
#9
A lerobbanás teljesen más kategória, ott már súlyos mechanikai vagy elektromos probléma van.
De az említett futásteljesítmény után azzal kb. fixen számolhatsz, hogy a generátorban elkopott a szénkefe, és nem tölti maximum hatásfokon vissza az akksit. Az önindító is többet tekerhet hideg időben. A klímakompresszor nem tömít már tökéletesen, a klímahűtő lamellái szétmáltak, az utastér ventillátor (más néven fűtőmotor) csapágyas lett. A fűtéscsap felmondta a szolgálatot, az autó csak az egyik oldalon fúj hideget. Az ablakemelő szerkezetek bármikor megadhatják magukat bowden szakadás miatt.
Stb...
Ennyi km után már bármi jöhet. Ha nem vagy szerelő, hozzá kell szoknod, hogy valami mindig el lesz romolva.
#13
elvileg 2002-est írt a kérdező a korábbi kommentjében. Azok már az utolsó évjáratos Classicok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!