Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan lehet több lóerőt...

Hogyan lehet több lóerőt kihozni egy BMW e46 323i-ből?

Figyelt kérdés
Egy Bmw e46 323i-ből ami 170 ló hogyan tudok kihozni több lóerőt? Nem turbósításra gondolok hanem például másik típus injektorait vagy nagyobb szívósort rárakni ilyesmire gondolok. Nem hatalmas teljesítményt szeretnék kihozni belőle hanem max 250 lóerőt. Előre is köszönöm a válaszokat

jún. 18. 22:26
 1/5 anonim ***** válasza:
90%

Egy egyszerű szoftver tuninggal fel lehet húzni az M54B25 szintjére (majdnem ugyanaz a két motor), ez +20-25le.

Mást felesleges vele szórakozni, csak szórod a pénzt egy olyan autóra, ami valószínűleg amúgy sincs olyan állapotban, hogy megérje szórni rá a pénzt.

jún. 18. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%

"Nem hatalmas teljesítményt szeretnék kihozni belőle hanem max 250 lóerőt."

Azt komoly átalakítás nélkül sehogy. ~50%-os teljesítmény növelés egyértelműen turbósítás/motorcsere. Ez sem eccerű, és itt már azért utána kéne menni fékkel/futóművel is. És lesz egy drága illegális tákolmányod. Azt a végén az jön ki, hogy eladod ezt és kb.3 mikulásért olcsóbban veszel 250Le-s BMW-t.

Vagy a #1 által leírt tuning, vagy a kocsi csere a járható út. De ez 250 lovas nem lesz az tuti.

jún. 19. 01:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

170 --> 250 lóerő nagyon sok. Pláne szívónál.

Ha ez a teljesítményszint a cél, akkor el kell adni az autót és venni egy erősebbet, lehetőleg turbósat, mielőtt egyetlen csavar cseréjére is elszórsz egy fillért is.

jún. 19. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Add el és vegyél egy 30d -t azt szoftveresen koppra írva 300lóerőt tud. (204lovas) A 184lovasat nem érdemes megvenni
jún. 26. 06:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Szia, nekem E39 van ugyan ezzel a motorral csak szívó oldali vanos, de az itt kb mindegy.

Nekem most egy sport betétszűrő van benne, hővédő nélkül kár feltenni a kúpot, az úgy megy 100 ezer felett volna.

A kipufogóban csak egy Paragi dob van 2x80 végű, amúgy semmi.

Írt vezérlővel, 6800-as tiltással, (7000 fölé nem szabad vinni gyári olajszivattyúval!) így most 195 LE 6 ezres fordulaton, 285 Nm 4200-nél. Persze így csak 100-as mehet bele, 15l/100km.

Ezen még annyit lehetne javítani hogy rátenni egy M50B25 szívósort,(ha találnék végre) meg sportleömlőt, és újraírni a vezérlőt, akkor lenne talán 220-230 közt valahol.

Amit szeretnél sajnos a blokk megbontása nélkül nem lehet megoldani, pláne biztonságosan, tartósan. 🙁 Vagy lapos dugattyúk kellenek, hogy magasabb legyen a kompressziós arány, vagy át kell fűzni egy M52B28 vagy M54B30 főtengyelyét, és hajtókarjait, én inkább ezt javasolnám, olcsóbb és tartósabb megoldás hoszútávon! 😃

júl. 23. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!