Egybeköthetem a visszapillantó indexxel az autó oldalsó (sárvédős) indexeit?
Ezelőtt 50 évvel valóban befolyásolhatta a villogás frekvenciáját a terhelés nagysága. De azokban az időkben is csak akkor, ha a terhelésen keresztül kapta meg a bimetáll a testet. Beköthető volt az "ótomata" úgy is, hogy az is megkapta a testet, és így a frekvenciája állandó volt.
Ma már általában az irányjelző is egy integrált vezérlőből működik, és az a a funkció megvan a vezérlőben, hogy ha egyik oldal nem megy, akkor gyorsabban villog. De hogy lassabban villogjon, ha többlet teher van rajta... Ez az utánfutós működést is rossz irányba befolyásolná.
Még kérdés, mennyit eszik egy led-es megoldás, hogy megváltoztatná a terhelést számottevően.
"Ez az utánfutós működést is rossz irányba befolyásolná."
A mostani autókon már nem a hátsó lámpára kötik a vonóhorog csatlakozóját, hanem van hozzá egy vezérlőmodul, pont azért , mert bekutyulna az index vezérlésébe, illetve a CAN busz miatt hibát is dobna. Ezért sem lehet össze-vissza LED-esíteni a világítás elemeit, mert a vezérlő figyeli a fogyasztók ellenállását, és ebből tudja, hogy az épp működik-e vagy kiégett.
"épp működik-e vagy kiégett"
Nos, akkor nincs probléma többlet terheléssel, mert az pont beleillik a működik-be, és nem illik bele a kiégett-be.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!