Ha eddig az autóban desztillált víz és tömény fagyálló volt keverve, nem gond hogy utántöltöttem de viszont bekeverttel már?
Rendben. Köszönöm.
Csakhogy nem-e kell leengedni a rendszerből a régit, és újra feltölteni a készre keverttel?
Nem számít, hogy házi vagy előzetes keverésű.
De az fontos, hogy mi a fagyálló kémiai összetétele: G11, G13+, stb. Ez rajta van a flakonon.
Az autó használati utasításában meg az, hogy milyen kell bele. Ha nem ilyen fagyállót töltesz be, akkor nem működik jól a motor korrozióvédelme. Vagy ha nem megfelelő típusokat keversz, akkor lerakódások keletkeznek.
A kémia részt át lehet ugrani. Lejjebb van, hogy mi kell az egyes autómárkákba és mi keverhető.
"AMúgy meg 1000 pár ft egy fagyálló mérő pipetta."
És mire jó az a kérdezőnek?
Nem az a gondja, hogy hol van a fagyáspont, hanem az, hogy keverhető-e két, különböző forrásból származó fagyálló. Ezt nem mutatja ki a pipetta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!