A Suzuki Swift mennyire biztonságos autó?
A C Corsa sem a 100 kg plusz miatt volt biztonságosabb. Hanem az már egy új konstrukció volt, szemben a Swift akkori +10 éves konstrukciójával szemben.
De azok is bőven kaptak eleget az élettől és épp eléggé rozsdásak, hogy azok is könnyen törjenek egy komolyabb balesetben. Sajnos a 20-30 éves alap kisautók ennyit tudnak.
11-es, azért tört az autó, hogy ne te törjél!
Az autóban ütközési zónák vannak pont azért, hogy elnyeljék az ütközés energiáját és ne a benne ülők nyeljék el (ami testük szakadásához vezetne).
Én is ütköztem Mazdával és csodálkoztam, hogy mennyire összetört elöl-hátul. Viszont az utastér sértetlen maradt. Nyilván ez direkt így volt tervezve.
Lenyegtelen mitol biztonsagosabb, meg milyen fejlesztes, 2002-es autokrol beszelunk. Egyebkent a sulynak nagyon nagy szerepe van, es nem 100kgrol van szo.
Swift 1.0: 720kg
Corsa C 1.0: 905kg
Bizony-bizony, az előző generáció pedig vékony lemezű horpadós wartburgban és "papírjaguár" trabantban közlekedett több mint három évtizeden át.
Ki is pusztult az összes autós!
Ja nem.😂
Azert nem igaz amiket irsz, mert az itthon gyartott Swift egy 80-as evekben fejlesztett modell volt. Az csak az exkommunista piac sajatossaga, hogy ezeket valtozatlan kasznival itthon a ketezres evek utan is gyartottak meg!
A Corsa C, Punto 2, Fabia mind a 90-es evek kozepe, vegi fejlesztes.
Mind a 4 autoban ultem szemelyesen tobbszor is. A Suzukit leszamitva egyiknel sincs konzervdoboz feelingen.
Ha becsapod az ajtot, mar ott erzed, hogy melyikben mennyi anyag van. A Swift teteje 1 ujjal benyomhato, a tobbie nem.
-200 kilo tomeg meg fizikai keptelenseg, hogy ugyanolyan biztonsagot nyujtson. Nem egy ncap teszten, hanem ha ket auto utkozik valos korulmenyek kozott. Aki ezt cafolja, olvasson utana a mozgasi energianak, altalanos iskolai tananyag.
Pluszba meg sokkal jobban rohadnak, mint az altalam emlitett tobbi auto. Soknal mara at lehet latni a padlolemezen. Nehany ev es teljesen eltunnek az utakrol. Keres ra youtubeon, hogy Swift lakatolas. Nem eri meg mar nekiallni, mert nincs anyag, amihez hegeszthetnel.
Aki azt mondja ez olyan biztonsagos, mint a korabeli europai autok ep padlolemezzel meg +200 tomeggel, az teljesen bolond.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!