Miért ingadozik az alapjárat 2t 125 supermotonál?
Figyelt kérdés
Sziasztok. Husqvarna SM 125-öm van, 2006os évjárat. A blokkja most lett felújítva, gyári dellorto 28as karbival, gyári husqvarna kipufogó rendszerrel van most a motor. A motor hidegen melegen szépen indul, ilyenkor még van is alapjárata. Viszont ha kihuzatom, vagy hosszútávon megyek vele és utána megállok, akkor 10-15mp-ig nagyon magas az alapjárata, utána nagyon csúnyán esik vissza alacsonyra, szinte épp hogy jár a motor. Blokkgenerál előtt nem volt vele ilyen baj, viszont most a szerelő állított a különolajozón, így rengeteg olajat kap. Az egyik túlfolyó csövön néha csepeg a 2t olaj, a kipufogó dobnál szintén. Lehet hogy a sok olaj miatt csinálja ezt? Minden segítséget megköszönöm!2024. máj. 13. 23:37
1/2 anonim válasza:
Nekem Virago 535-el volt ugyanez. De az ugye 4t, meg ikerkarbis is. Ott a karbik szinkronizálása jelentette a megoldást, de nálad ez nem opció.
2/2 anonim válasza:
Így nem lehet biztosra mondani.
Szerintem karbi dugulás a tűszelepnél és nagy terhelésnél kifogy a benzin az úszóházból.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!