Miért ír hiba kódokat a műszerfalon az autó?
Figyelt kérdés
Feldobta az autóm a légzsák lámpát. Azt ajánlották hogy szedjem le az akkut. Le lett választva állt vagy 20 percig és miután be indítottam az autót már nem csak a légzsák hanem a szervó lámpa is világítva marad. Ráadásul a kipörgésgátló lámpa is világít és nem tudom ki/be kapcsolni. Ötletek? Köszönöm előre is.máj. 13. 20:52
3/11 A kérdező kommentje:
2006 B6 Passat, az az érdekes a hibakód olvasó nem ír semmi hibát minden pipa
máj. 13. 21:07
4/11 A kérdező kommentje:
És van egy másik Skoda Octavia 2006 ott a légzsák és a szervo lámpa maradt égve. Hibakód olvasó szintúgy nem hozott semmi hibát.
máj. 13. 21:08
5/11 anonim válasza:
Sok esetben épp az akkulevétellel generálsz újabb fals hibákat, a meglévő meg nem tűnik el. Pont a légzsák hibáját már a 96-os F Astránk se törölte az akkulevétel, csak az Op-Com.
Töröld a hibát, aztán ha visszajön, akkor lehet keresni hol a baj.
6/11 anonim válasza:
Szerintem is az akkusaru le-felhelyezésével lett fals hibakód a kocsiban. Nem tudom hogy ebben a kocsiban már szükség van-e rá, de a többi korabeli német kocsiknál fel is kell tanítani az akksit. Lehet ez elmaradt.
7/11 A kérdező kommentje:
Nem lett benne új akkor csak a sarut vettük le. Ekkor is szükséges az újra tanítás? Mellesleg előbb mentünk mind a két autóval 10-10 km-t és eltűntek a misét falról a jelölések egyedül a légzsák maradt. (Ötlet?) és köszönöm az eddigi kommenteket!
máj. 13. 22:49
8/11 krwkco válasza:
Elöfordul, hogy az első ülések alatt szétcsúszik vagy rosszul érintkezik az övfeszítő csatlakozója. Egy széthúzás/visszazárás és/vagy kontaktspray lehet, hogy javít rajta.
Aztán vagy ez volt a hiba vagy nem. Vagy eltűnik a hibajelzés vagy töröltetni kell a légzsák rendszer kompjuteréből.
Ez utóbbit az egyszerű OBDII interface-ek és programok nem mindig tudják megtenni.
9/11 anonim válasza:
A műszakin hibajelző lámpák vannak, hibakódot a vezérlő elektronikák tárolnak, betűk és számok katyvasza.
10/11 anonim válasza:
Mivel egyik pillanatról a másikra villant fel a hibajelzés, ki kell olvasni a légzsák vezérlőt és megnézni, mi a probléma. Az alapján kell csatlakozót megmozgatni, kontakt spray, stb, vagy esetleg pl kormány átvezetőt javítani, lehet több oka, legolcsóbb a kiolvasás. Vagy B verzió: ha sok különböző hibát tárolt a légzsák vezérlő, lehet mindent törölni és majd ha visszajön megint a lámpa, akkor újra kiolvastatni. Ami fontos, hogy VW-es, vagy drága univerzális diagnosztikai felszerelés kell. Az univerzális olcsó kütyükkel csak a motort látod, de az ilyeneket, mint a légzsák, nem lehet kiolvasni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!