Rizikós első motort venni 2 millióért?
Hát, ha olyat néztél ki, amik 2 millióért mennek, akkor 2 millióba kerül, ez van. Hondával nincs nagy rizikó, ha rendesen karbantartották az előző tulajok, esetleg a konkrét típus jellemző hibáit érdemes megkérdezni, a VFR-ekben pl. új motornál belátható időn belül kinyiffan az alternátor tekercs, azt egyszer az aktuális gazdájának meg kell csináltatnia, de utána nincs vele probléma, ezeket hívjuk típushibának.
Én amúgy zéró, tényleg zéró, 50-esen sem ültem soha tapasztalattal ültem rá az ABS nélküli 95 lóerős motorra. Köszönöm, még élek. Csak nem gyorsan akartam jogsit, hanem tényleg tanulni jártam oda, meg szinte már hobbi, hogy tréningekre járok, jó a környezet, jófejek az emberek, és mindig tanulok újat, ami segít a biztonságos közlekedésben.
Fokozatosságról meg annyit, hogy b*szhatom a fokozatosságot, igen, meredekebb lett volna az elején a tanulási görbe kisebb, könnyebben kezelhető motorral, meg városban kényelmesebb is lenne egy 125-250 köbcentis motor, csak azzal mondjuk nem tudok elmenni az ország másik végére a családomat meglátogatni, így inkább olyan motort vettem, ami minden közlekedési igényemet ki tudja elégíteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!