Folyamatosan fogó fék?
Sziasztok!
Lenne egy Citroen Saxom Bendix féle fékrendszerrel. Néhány napja kiesett a biztosító rugó az anyós oldali első féknyeregből, és a dugattyú felőli betét félig kicsúszott. Cseréltem egy szett tárcsát, betétet, betét lefogó rugókat, és mivel a csúszkák is elég ramaty állapotban voltak(be is fogott a fék mert nem mozogtak már rendesen) így azokat is cseréltem. A dugattyúkhoz nem nyúltam mivel mind a két oldalon fékpedál nyomásra majd visszaengedésre mozdult visszafelé pár millimétert, valamint vízpumpa fogóval vissza is bírtam nyomni teljesen, így gondoltam nincs vele baj. A hiba továbbra is fennáll, hogy passzos eléggé a fék ahogy forgatom a tárcsát, melegszik is jobban mint kellene neki használat közben, valamint az anyós oldalon pár napra rá ismét kinyomta a leszorító rugókat és kicsúszott a dugattyú felőli betét félig. Tippem szerint azért történhet mert befog a fék.. Kérdésem az lenne, hogy mitől tud még befogni? Csúszkák újak, tárcsa is új így nincs válla, betétek is újak így nem lehet félre kopva, a dugattyú pedig pedál elengedésre visszahúz néhány millimétert.. Lehet mégis a dugattyúk nem mozognak megfelelően? De mind a két oldalon egyszerre pont? Vagy inkább kezdjek a főfékhengerre gyanakodni?
Ezt a képet találtam, csak hogy legyen egy viszonyítási alap mindenki előtt hogy hogy néz ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!