Melyik márkát/típust tartjátok az autók királyának?
"Melyik márkát/típust tartjátok az autók királyának?"
Ford Fiesta 1.3 2002.
Oda visz, ahova akarom. És én nem viszem sehová, ahova nem akarom. Pl. szerelőhöz. Mert nem igényli. :-)
Milyen szempontok szerint?
Kényelem, luxus? Toyota Century, RR, Bently
Sportosság? Frrari
Anyagmozgatás? Kamionok
Városi szaladgálás? Keress a kis- és mini- autók között
Szerintem vannak még szempontok. Mind szerint más lesz a király
Attól függ, hogy milyen kategóriában.
Szuperautók közül számomra a Koenigsegg a csúcs.
Japán sportautók közül Lexus LFA, vagy negyedik generációs Supra.
Amerikai izomautók terén én a '70-es éveket tartom formailag csúcsnak. Pontiac, Plymouth, Dodge stb. , gyönyörű autók. De nyilván egy mostani Charger sem csúnya.
Németek terén, BMW vagy régi Mercedes.
Másról nem igazán érdemes beszélni szerintem.
Ha az lenne a kérdés, hogy az észszerűség határán belül maradva milyen autót vennék, akkor BMW vagy Lexus. Esetleg S osztályú Volvo. Ezek a legjobb "all rounder" autók szerintem. Megvan bennük a sportosság, minőségi, 99 százalékban megbízható márkák, alkalmasak hosszú távú utazásra, kényelmesek, erősek.
Jelenleg van egy régi Swiftem napi járósnak, és egy E39 530i hétvégi autónak. Magamnak csinálok rajta szinte mindent, az évek alatt ráköltöttem 5 millió forintot, szinte minden ki lett benne cserélve, és esztétikailag/optikailag is kifogástalan. Nyilván jó lenne majd egyszer valami igazán erős, 300-400 lóerő lóerő körüli autó.
sose ertettem a fanatikusokat, most egy elég komoly audim van, de nem lettem egy ratyi audi fanboy akiszerint az az isten.
Ezek autogyartok, profitorientalt autogyartok. Oket nem erdeklek, csak a legnagyobb haszon amit csak eltudnak erni. Istenitsem az audit/bmw-t mert hu de hatalmas profitot kaszaltak rajtam? ugyanazokbol van mint egy renault/ford kb, csak magasabb haszonkulcscsal dolgoznak, mert a fanatikusaik kepesek “presztizs” miatt tobbet fizetni ertuk.
#8
A marhacsont és a bélszín is ugyanúgy a marha része, de nem egy kategória a kettő.
A luxusmárkák mindig magasabb minőségű anyagból dolgoznak, több extrát lehet beletenni a kocsiba, nem mellesleg például pont a BMW technológiai vezető is az autóiparban.
Alapvetően Bugatti Chiron vagy Bugatti Veyron.
Miközben egy GT, amiben kényelmesen elutazol egy kontinensen keresztül mintha egy Bentley-ben ülnél, 300 felett utazótempója van, nem végsebessége.
Földi halandóknak pedig Volkswagen Golf (volt az előző generációig szerintem). Mindent tud amit egy kocsitól elvárnál, van belőle takarékos és erős is, a modern kiadásokat bőségesen fel lehetett extrázni már-már nagyautós kényelmi szintre, közben nem nagyzoló, nem felesleges autó.
Ez egyébként egy személyes véleményre vonatkozó kérdés volt, kár egymás torkának ugrani, persze ez a gyakori.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!