Mitől gyengülhet a töltés ha bemelegszik a motor?
Suzuki DL650-es motorról van szó. Nem rég felszereltem egy USB telefontöltőt, ami mutatja a töltést is. Indításkor szépen megvan a 14,2 Volt, és menet közben is, de amint bemelegszik a motor, utána alapjáraton 13 Volt alá esik a töltés. Műszerrel is lett nézve, tehát valós a probléma. Lehet valamelyik tekercs szigetelése már odavan?
Köszi előre is a segítséget!
EMber, az azt jelenti hogy minden jó.
Amikor feltöltődik az akku akkor visza vesz a töltésen a szabályzó.
Igaz nem motornál, hanem autónál pontosan ugyanezt csinálta nekem egy 0 km-es, vadonat új, tehát nem felújított(!), méregdrága Hitachi generátor. Ki lett cserélve a feszültségszabályozó utángyártott kínaira és láss csodát, stabil 14,2-14,4 V a töltés hidegen-melegen, terheléstől függően.
Ha 13 V alá beesik, az elég vérszegény, nem normális állapot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!