Első vagy hátsó kerekes autót könnyebb vezetni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
19: azért arra kíváncsi lennék mi köze az ABS-nek a kikaparó kerékhez 😂😂
Hidd el, ott nem tudsz kiugrani ha esik az eső... Emelkedik is, fehér aszfalt is.
Más is szokott ott kaparni nyugi és neked sem menne a kiugras. Szárazon még csak-csak de esőben lehetetlen.
Tükörsima a felülete.
Gondolom azért nem cserélik le mert 30as zóna + nincs rossz allapotban amúgy mert arra nem jár teherautó vagy busz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#21 Ez komoly kerdes? Szerinted mi fogja meg a kiporgo kereket?
Szerintem meg siman ki tudnek ott loni elsokerekessel, mert az enyem nem pattog. 🙂 En is vezettem pattogos, nem karbantartott autot, szar gumival, azzal egyenes uton sem lehet dinamikusan indulni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nyugi teso, nem kell egybol a szakmai hatteremet firtatni.
A TCU-nak mi az aktuatora?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Figyelj, en felvetettem egy potencialis hibat ami okozhatja a kerek indokolatlan pattogasat. Te belealltal, az osszefuggest megkerdojelezted, probaltam tovabb vinni a temat, mint egy beszelgetest. Csak kerulgeted a kasat, meg szakmai hozzanemertessel, rendszer szint megkerdojelezesebel dobalozol.
Tudod miert kerdeztem mi az aktuator. Azert mert ugyan az az elektrohidraulikus szeleptomb, amit a szakzsargon ABS kockanak hiv. Ha ott szorul es ezert reszben nyit, vagy eppen szennyezodes, mechanikai problema miatt nem zar rendesen valamelyik szelep, okozhat problemat az abs, asr, esp eseten is, mivel mindharom eseteben ugyan az az aktuator, hardver.
Ha a tcu-val van problema, vagy ebb azabs vezerlovel, arrol altalaban van hibajelentes, amit altalaban csak gyari diaggal latsz. De most ez nem lenyeg, csupan egy opciot vetettem fel hogy miert pattoghat abban a kotlaban az elso kerek egy egyszeru emelkedon indulastol. Nem, nemnormalis hogy elpattog a kerek es ez nem a hajtaslanc hibaja.
Ha megengeden visszadobom a "Remélem, csak hobbi szinten érdekelnek az autók, nem dolgozol semmi velük kapcsolatos szakmában." kartyat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!