Bmw 320d 163LE karter gáz a nivó pálca kihuzása után az motor probléma?
Ez bizony komoly hiba, motor felújítás kell ennek.
Ami azért súlyos pénzekbe kerül.
A motornak ehhez semmi köze, de semmiképp nem termesztés.
Valószínűleg ezer éves olaj van benne, a karter rendszer pedig teljesen rottyon van. Célszerű lenne teljesen kicserélni a rendszert. Csövek, lecsapató szelep és az E90-nél asszem van külön kartergáz-szűrő is.
Viszont ha sokáig így volt használva, akkor a motor is foskészen van... Mind az öreg olaj, mind a lefingott karter rendszer komoly problémákat okoz a motor működésében hosszabb távon.
Tehát akkor 20.000 kilométerrel ezelőtt volt olaj cserélve?
Ez épp még nem halálos baj, de mindenképp egy igénytelen, autókhoz nem értő tulajra utal. Ezek után messzire kerüld el az autót, mert sok baj lesz még vele.
Ha az EGR miatt jönne a fekete füst, az mindenhonnan ömlene.. és vélhetően az alapjárat is erősen ingadozna, erőtlen lenne a motor. Gondolom észrevetted volna, ha ez áll fent.
Nem az egr, inkább a pcv rendszer lesz a ludas. Már amennyiben nem a motor van szétkopva.
Engedd el, még ha hibátlannak tűnik az autó akkor is zsákbamacska, így meg végképp. Mondhatni red flag.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!