Ford Focus 2008 1.8TDCI, akkumulátor kisült a hidegben, már régi volt, egy hónapot állt garázsban az autó januárban, majd nem indult be, valaki találkozott már hasonlóval?
Miután be akartam indítani észre vettem hogy nincs áram, kicseréltem az akksit, de össze vissza villog minden az óracsoporton, kiírja a műszerfal hogy automata váltó és motor hiba , pedig manuális váltós az autó, óracsoport típus hiba javítva lett, biztosítékok-csatlakozók kitakarítva, relék lábai szintúgy, összes relé és biztosíték jól működik. KTS és Autocom sem kommunikál vele.
Valószínűleg ECU baja lett, de hogy hogy arról fogalmam sincs, de még mielőtt lenne rá pénzem, hogy szakszervízben utánna járjanak és elkérjenek több százezer forintot, meg szeretném kérdezni, hogy valaki esetleg járt már így, és nála mi volt a probléma? Előre is köszönöm a hasznos és értelmes válaszokat, szép napot mindenkinek!
"az önindító nem mozdul és ezzel egyidőben világít minden a műszerfalon"
Lehet, hogy nem jó az akksi kontaktusa és terhelésnél leesik az elektronikára jutó feszültség. Pl. nem tiszták a pólusok, nincsenek jól rögzítve a saruk, törés van a fő kábelek valamelyikében, rossz a testkábel érintkezése.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!