Előbb fog leáldozni az elektromos autó mint a benzines. Legalábbis remélem.
2024. márc. 29. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
3/26 anonim válasza:
Ó, még nagyon sokáig. Igazából nem a személyautók a probléma, hanem a közúti áruszállítás. A kamionoknál csődöt mondott az elektrifikáció és a jelenlegi technológiai szint mellett esély sincs rá, hogy megoldják a kérdést. A személyautóknál elsunnyogják, hogy hidegben nyugodtan le lehet venni 40%-ot a szabvány ígerte hatótávból. Saját tapasztalat, hogy januárban egy isnerősömnek kellett volna elhoznom egy cuccát Európába Montreálból, vártam a reptéren de nem indult a Teslája és az utolsó pillanatban esett be a férje hússzállító furgonjával, 6 literes benzines és az elindult. De most volt a legutóbbi hidegbetörés Kanada felől, amikor Chicagoban látványosan összeomlott a töltőhálózat, tele volt vele itt a tévé. Szóval vágyaink vannak, csak a technológia üzembiztonsága nincs még ott ahol szeretnénk. Persze be is csaphatjuk magunkat, az is jól esik néha
2024. márc. 29. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
4/26 anonim válasza:
Azt már nem éljük meg.
2024. márc. 29. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
5/26 anonim válasza:
Aki ült már elektromos autóban az tudja nagyon jól, hogy a belsőégésű kotláknak már nagyon régen leáldoztak. Nyilván egy ilyen váltás hosszú idő, de teljes mértékben elkerülhetetlen. Szerencsére, mert ezzel igazából mindenki csak nyer.
2024. márc. 29. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
6/26 anonim válasza:
Bírom a világmegváltókat, akik a fosszilis üzemanyagokban látják a világ végének okozóját. Mondok rá egy példát: a North Face-t egy olajipari cég kereste meg egy jó nagy megrendeléssel. A North Face úgy mondott, nemet, hogy kitette a netre, hogy ők bizony ilyen olajos céggel fúj, nem üzletelnek, mert ők jó emberek, akik felelősen gondolkodnak a bolygó jövőjével kapcsolatban.
Csak azt felejtik el hozzátenni, hogy szinte az összes termékük, bakancsok, hátizsákok,parkák, pólók stb. amiket büszkén viselnek forradalmár ifjaink a budai villákból, mind kőolajszármazékból készül...
2024. márc. 29. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
7/26 anonim válasza:
A Stellantis, Toyota és több más gyártó még csak most kezd majd újgenerációs benzimtotorokat fejleszteni. Szóval még jó pár évig velünk lesznek, ha nem is olyan számban mint eddig.
2024. márc. 29. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
8/26 anonim válasza:
Az EU-ban jelenleg 2035 a határidő az autókra. (De folyamatosan tolják ki)
Utána is lehet belső égésűt eladni, de csak karbonsemleges üzemanyaggal működhet.
A kisgépekre és magára a benzinre sincs ilyen határidő.
2024. márc. 29. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
9/26 anonim válasza:
Még legalább pár évtizedig. Gyorsan és teljes mértékben nem lehetséges áttérni az elektromobilitásra, jelenleg sem az anyagiak sem a megújuló energiaforrások nem biztosítottak olyan mértékben hogy ez megvalósítható legyen egy-két évtizeden belül. Meg ugye maga az áttérés sem épp kíméletes lenne a környezetnek. Plusz jelenleg az is kérdéses, hogy 10-15 év múlva mit kezdünk majd az elhasználódott akkumulátorokkal, az újrahasznosításuk csak részben megoldott. Plusz kérdés hogy a gyártásuk és újrahasznosításuk közben mennyi károsanyag keletkezik.
2024. márc. 29. 22:58
Hasznos számodra ez a válasz?
10/26 anonim válasza:
#8 Végül offolták ezt a határidőt. Utána is maradhatnak ahogy mondod szintetikus üzemanyaggal. Bár ez inkább az olajcégek feladata lesz nem a járműgyártóké.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!