Mi lehet a baj? Hűtés, termosztát, jeladó, vezeték ?
Valamit nem jól értelmezel, vagy nem jól írod.
Ha 85 foknál nyit , ezt honnan tudod hogy nyit?
Viszont ha nem zár vissza akkor nem is melegedne tovább.
Mi az hogy 107 foknál sem történik semmi?
Na meg az is hogy ott minden szét megy, az hogy lehet?
Vidd el márkaszervizbe rendes diagnosztikára.
Ez a hibakód nem csak hőmérséklet jeladóra utal, hanem bármi lehet a hűtéseddel, vagy azt vezérlő elektronikával.
Egy új alkatrész is lehet hibás, vagy szimplán nem belevalót veszel. Pl. termosztátból csak gyári minőséget szabad venni.
Mondjuk leirás alapján csak a ventid nem kapcsol be amikor kellene, túlmelegszik a rendszer, a túlnyomástól durrannak a vizcsöveid.
Élő adatokból lehetne látni mit üzen a szenzor, és gyári diagnosztikával szerintem a ventit is tudják tesztelni, cserélgetés nélkül.
Kicsit olvasgatva ez a motorcsalád magas hőfokon üzemel.
Lehet akár 105 fokon nyitó termosztát, és 113 fokon kapcsoló venti is (XEP motorkódnál).
Jó lenne tudni, hogy mik a gyári specifikációk, milyen hőfokok alapján vezérel az ECU.
Anélkül lehet csak felesleges pánik.
Pedálteszt csak ezt az 1 ECN kódot adja? Próbáltátok törölni, és újra bedobja?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!