Hogyan tanuljak kreszvizsgára?
Sziasztok!
Április 5-én megyek kreszvizsgázni,általában 65-72pontokat szoktam elérni próbavizsgán,néha kevesebbet.
Mit ajánlotok,hogyan tudok tanulni könnyedén? Mire figyeljek oda vizsgán? Stb stb
Előre is köszi :)
Leülsz, olvasol, magolsz.
Nincs "könnyedén". Forgalomban közlekedni egy felelősségteljes dolog, úgyhogy nőj fel hozzá és viselkedj érett emberként. Ennek első lépése, hogy belefekteted az időt és energiát ahelyett, hogy mindig valami könnyű kiutat keresel.
A KRESZ egy száraz anyag. Nincsen semmilyen praktikája. Be kell seggelni. Kész.
"Interneten kressz teszteket kitölteni."
Wtf. E-titan, semmi mas!
#7 De, eddig minden jogsimnál sikerült kerek egyet hibáznom az elméleti vizsgán. Azért nem csak hibátlannal lehet átmenni. Igaz, legutóbb úgy csináltam 74 pontot, hogy két percbe sem telt, a vizsgabiztos még le sem ült, mire villogott nála, hogy én kész vagyok. Azért a 66 ponton gondolkodj el, mert minden kérdésen van egy egész perced gondolkodni, közlekedés közben ezeket a döntéseket egy másodperc alatt kell meghozni, úgy, hogy közben amúgy nem ezen gondolkodsz, hanem mindenre is figyelsz.
Én ilyen balf*szságot rontottam el a múltkor, hogy zebrán szabad megfordulást végezni? Alapból a kérdést alig értem, ez azt jelenti, hogy az ív melyik része esik a zebrára? Ebből mondjuk kilogikázhattam volna, hogy nem tiltja szabály, de rávágtam, hogy tilos. Végül is ha nem tilos, akkor sem zebrán szoktam megfordulgatni, mert akkor az úttest forgalma mellett manőver közben még a gyalogosokra is figyelnem kéne. Tehát nem fogok kevésbé biztonságosan közlekedni azért, mert nem tudtam, hogy zebrán meg szabad fordulni.
De azért az ilyen 66 ponttal vizsgázókkal nem szívesen találkoznék. Az ilyeneknek szokott negyedjére valahogy összejönni a forgalmi vizsga, aztán bénáznak az úton, és nekem kell helyettük is kivédeni a hülyeségeiket.
"Túlizgultam,lényeg átmentem"
Úgy tűnik egy szót sem értettél meg az #1-es válaszból és még mindig totálisan idegen kifejezés számodra a "felelősség" szó.
"Az ilyeneknek szokott negyedjére valahogy összejönni a forgalmi vizsga, aztán bénáznak az úton, és nekem kell helyettük is kivédeni a hülyeségeiket."
Pontosan ott a pont. Az elmélet a gyakorlathoz képest lepkefing. Eleve a 90%-át az ember már a hétköznapokban is megtanulta addigra, mire a jogsiig eljutott, szóval csak a maradék 10%-ot kell megtanulni. Leül, megtanul, kész. A világ legegyszerűbb dolga. És már itt is épp csak egyetlen ponttal tudja megugrani a határt, akkor mi lesz később? Azt mondja "izgult". Mégis mitől egy KRESZ vizsgán? És ha már egy KRESZ vizsgán is "izgult", akkor mégis mi fog történni éles forgalmi helyzetben?
Szánalmas, hogy mennyire laza és elnéző a rendszerünk. Ilyenek vannak, aztán csodálkozunk, hogy egy zsák szar a hazai közlekedési kultúra. Hát mégis milyen legyen, mikor ilyenekkel vannak tele az utak, akik nem csak hogy egy KRESZ vizsgát nem tud normálisan megcsinálni, de még ráadásul a dolog súlyát sem képesek értelmezni.
#9 Pont ezt mondom évek óta. Hogy ilyeneken vitázunk, hogy "közlekedési morál", meg hogy mi lenne a jó, jó ötlet volt-e eltörölni a rutint, emeljük-e a kötelező óraszámot stb. Ezek mind meddő viták, amíg az elméleti vizsga egy vicc. Aki hárompontosat ront, instant buktatnám. Oké, van, aki lassabban olvas, úgyhogy valamennyi időt hagyni kell rá. De ez az egy perc nevetséges. Főleg, hogy mindenki annyit gyakorol, hogy a kérdés első két szava után már rá is vágja a választ.
Ezért van annyi bukás, és ezért van jogsival is annyi hülye. Mert már az elméleten meg kellett volna buktatni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!