Vezerles csere után enyhe szelephang,mitől?
Figyelt kérdés
Vezérlés csere volt egy sima 8 szelepes benzines saxon. Minden jelen, minden ahogy kell,de indítás után néhány másodpercig erős szelephangja volt,majd utána is amíg jarattam (nem jarattam üzemi hofokig) nagyon halkan,de volt egy nagyin picit szelephangja. Azelőtt semmi. Jeleket megegyszer leellenoriztem,minden teljesen okes. Lehetséges hogy kell menni egy kört,üzemi hofokra járatni,hogy teljesen feltoltodjenek megint a tökék?márc. 23. 19:37
11/13 A kérdező kommentje:
Holnap megyek csak vele. De jelek a helyükön, minden ahol kell lennie.
márc. 23. 20:10
12/13 anonim válasza:
Vezérműtengely kerekét nem vetted le?
Bár valószínű ékkel van felrakva, az el is törhet, jó francia szokás szerint.
Na olyankor a jel nem jel. :(
Egész máshol lesz a vezérlés.
De "szelephangot" adhat még:
Kopott dugattyú/henger, törött szelepvezető, kopott vezérműtengely.
De ha előtte nem volt "szelephang", lehet agyonkokszolódott dugattyúk, vagy most erőltettél valamit, és meggörbült kissé 1 szelep. :(
Hallani, látni kéne.
13/13 A kérdező kommentje:
Melegre jarattam és teljesen el is múlt. Valszeg öregek már a tokek és leurultek 2-3 nap alatt.
márc. 24. 19:47
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!