Mondjuk szerintem is elég érdekes egy 2011-es auditól.
Volt egy 2001-es nissanom, hát már abban is volt. Így nézett ki.
2011-ben a multikormány opcionális felszereltség volt az Audi A3-ba, és az első tulaj nem akart fizetni érte, nem tudom mi furcsa van ezen. :D Fogalmam sincs hogy jön ide, hogy Nissanokba meg Opelekbe is lehetett rendelni, és hogy van aki bele is rendelte.
Az összes VW csoport autóra igaz, hogy sok aránytalanul pénzt akarnak behozni az opcionális felszereltségeken. Ha látsz egy reklámot, hogy az XY Audi/Skoda/VW/Seat 14 millió Ft-tól kapható, akkor egyből tudhatod, hogy mire felhozod egy jól felszerelt Suzuki szintjére, addig lesz az 20 millió is. Csak az lesz alapfelszereltség, amiről úgy gondolják, hogy ha hiányzik belőle, az már sérteni fogja a brand imidzset. És hát ezek szerint úgy gondolták, hogy 2011-ben még belefért egy multikormány nélkül rohangáló Audi A3.
"De úgy értem, hogy ebbe az évjáratban hogy lehet ennyire egy a3-as audi fapados? Még egy 2005-ös h astra is multis."
Kérdező. Full új (2023-as) A3asokat látok rendszeresen lemezfelnin. Pont ez a meglepő?
Nem értem mit nem értesz. A felszereltség nem elsősorban az évjárattól függ, hanem, hogy megrendeléskor mit kértek bele.
Hogy a példádnál maradjak, pont volt 2005-ös H Astrám. Abban volt adaptív aktív kanyarkövetéses xenon fényszóró. Mégis a mai napig lehet kapni 2024-es, magasabb kategóriás autókat full halogén buta-fényszóróval. És nem is olyan kuriózum.
Akkor most mi van, ezen is csodálkozni kellene?!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!