Benzines Golf 4-en mit kell megnézni vétel előtt?
Melyek a drágább alkatrészei? Mik a tipikus hibák?
Fentebb összefoglaltam a kérdést, várom a tanácsokat.
Dízel? Benzin?
A lényeg, hogy ne rohadjon. A lakatosmunka drága szokott lenni.
Akkor VW konszern minden termékére jellemzően a küszöbök eleje szokott elkezdeni rohadni a doblemez mögött megragadó mocsoktól, de mindenhol máshol is rohadhat ennyi idősen, nézzétek meg rendesen alulról is emelőn vagy aknán.
Nem mindegy melyik benzinmotor, a harmatgyenge, lomha és ahhoz képest sokat fogyasztó 1.4 és 1.6 szívó benzinesektől kezdve van még ezer és egy benzinmotor ezekben. Az egyszerűbb gyenge motorok mint írtam nem kellemes karakterűek, olajfogyasztásra hajlamosak, benzinből is magukhoz képest rendesen kérnek, de összességében tartósak. A nagyobb szívó benzinesekre is ez mind igaz.
A 2.3 V5 addig egy érdekes motor, ameddig valaki más autójában van. Torkos is, problémás is, lezabálja a gatyádat, de jó hangja van és elég egyedi konstrukció. A V6-os motorok is zabálnak, azok vállalhatóbbak fenntartásra, de szintén inkább annak szól aki kifejezetten V6-ot akar és Golf IV-et, nem szól mellette semmilyen észérv.
1.8T a GTI-ben egy nyomatékos, ehhez a kasztnihoz elég erős motor, de turbós, és szintén nem a legolcsóbban fenntartható.
Talán az 1.6 szívó szerintem a legésszerűbb benzinmotor ezekben, még a korai verzió.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!