Az elektromos autók piaca vajon átmenetileg torpant meg vagy tetőzött a kereslet?
A tavalyi rekordév meredek lejtővel zárult és úgy látszik idén is folytatódik a trend. Az országok egyre inkább veszik vissza az elektromos autók vásárlására nyújtott támogatásokat, amely hatása például Németországban érezhető: a Volkswagen még több gyártósorát állítja le mert nagyon visszaesett a kereslet. Új elektromos modellekről már lemondtak ahogy például friss hír, hogy a Stellantis a tavalyi nyilatkozatukkal ellentétben mégis Eurómilliókat fektet belsőégésű motorok fejlesztésébe. A Toyota inkább a belsőégésű és a hibrid modellekre koncentrál a továbbiakban, a Volkswagen úgyszintén és a BMW sem dobja kukába a belsőégésű erőforrásaikat. Az Unió szintén irányt változtatott, 2035 után is maradhatnak a belsőégésű járművek és támogatják a megújuló szintetikus üzemanyagok fejlesztését. Amerikában szintén módosítottak a 2032-es terven és már nem terveznek akkora arányú elektromos járművel mint pár éve.
Vajon a mostani stagnálás illetve keresletcsökkenés átmeneti, vagy erős csökkenés várható a következő években is? Vályi Pistának igaza van hogy kipukkadt a lufi, mert gyorsabban akarták gurítani a labdát mint az gurulni akart?
"Ha annyit töltene vissza mint amennyit elhasznál"
iskolába meg nem jártunk, ugye?
Az arűnyuk nőt annak ellenére hogy németországban most szüntették meg a támogatásukat. Ebből hogy sikerült ilyen következtetéseket levonni??
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!