Szerintem nagyon megszívod vele. Nem véletlenül adja olcsóbban, mint mindenki más.
Azt írod hogy az átlagár 1.5-2.5 mill, tehát gondolom akkor ami tényleg nagyon patika az inkább 2.5-3, de lehet hogy több. Na akkor ehhez képest milyen állapotú lehet egy 1 millió alatti példány?
Olcsó húsnak híg a leve, túl szép ahhoz, hogy igaz legyen, és hasonló okosságok...
márc. 4. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Vegyél inkább 10. generációt fél millióért...
márc. 4. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 anonim válasza:
Persze vegyél egy középkategóriás 20 éves fél-prémium japán szedánt a lehető legaljából biztosan nem lesz sz*r...
Ezt ugye te sem gondoltad komolyan?Nagyon kezdőnek vagy trollnak kell lenned ha ezt a kérdést felteszed.
Ennyiért egy szétrohadt lerúgott talicskát fogsz kapni amire gyorsan rá lehet költeni az árát vagy többet a durva alkatrészáraknak köszönhetően
márc. 4. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
Annyiért kettőt is.
márc. 4. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 A kérdező kommentje:
3. nyilván tudom, hogy a prémiumot meg kell fizetni, mint írtam van kb 1.2 millióm autót venni. Jelenleg a kiszemelt amit holnap megyek megnézni 1.6-os seat toledo, de ezeket néztem inkább, mint pl. skoda octavia, golf, opel astra stb. Viszont nagyon sokan akik értenek hozzá a japán autóra esküsznek. Mazdát nem vennék mert rohad, civicből alig van ami nincs szétjóskázva, vagy széthajtva. Honda accord azért merült fel, mert gondoltam ha egy jó tulajdonosa volt, akkor hiába a 340 000 km a kocsiban, még szépen megy. De ami nagyobb probléma az az alkatrészek ára, hiába a japán minőség, előbb utóbb tönkre fog menni valami, ezért vennék inkább a fenti tömegautók közül, mert abból sok van, ergó sok alkatrész olcsón
márc. 4. 20:29
6/7 anonim válasza:
#5 Nehogy azt hidd hogy sokkal drágább manapság a japán autókhoz az alkatrész. Ha azt nézzük jóval kevesebbszer kell cserélni őket és minimálisan drágább, akkor összességében olcsóbb. Pl. mikor láttál egy japánon ablakemelőt tönkremenni?
márc. 4. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 anonim válasza:
6.-os. Nekünk volt egy 2005 Subaru Forester, amin PONT tönkrement az elektromos ablakemelő sofőroldali vezérlőgombja úgy, hogy hol emelt, hol nem, hol késett, hol meggondolta magát és visszafelé..
Mitsubishi L200-azosoknak meg rendesen betegségük, hogy beakad. :)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!