Jobb elől sérült az autó, a kerék 1 centivel hátrébb ment?
A koccanás nem volt olyan nagy, elvileg a nyúlványok is helyben vannak. Lehetséges, hogy lengőkar derformálódás miatt van vagy inkább a torony dőlt be? Mert felül a csavaroknál semmi deformálódás nem látszik.
De lengőkarokról ugye ennyi változást szemmel nem lehet megmondani.
"De lengőkarokról ugye ennyi változást szemmel nem lehet megmondani"
Ennél sokkal kisebbet is. 1cm az rengeteg a futóműben.
Dehát ugyebár ott tartunk, mint oly sokszor ezen az oldalon, hogy mégis hogyan válaszoljunk erre? Mi alapján? A varázsgömbünkbe nézzünk bele, vagy teleportáljunk hozzád megvizsgálni?
Nem tudjuk. Senki sem fogja itt tudni, mert nem vagyunk látnokok.
A teleportálás tetszene.
Egyébként nyilván nem konkrét megoldásra gondoltam. Hanem, ha esetleg van itt olyan aki ért is hozzá, hogy mi a valószínűbb egy ekkora koccanás esetén.
#4 Nincs olyan, hogy "mi a valószínűbb". Ezer dologtól függ, amit nem ismerünk. Hogyan, honnan, mekkora volt az ütés, melyik alkatrész milyen állapotban volt a koccanás előtt, eleve azt sem tudjuk milyen autóról van szó és milyen futóműve van.
Nem lehet megmondani innen. Nem létezik olyan pontos leírás és nem létezik olyan profi szaki, aki interneten keresztül képes válaszolni erre. Tippelni lehet, persze. "Bármi." Ez az én tippem. Ennél pontosabbat lehetetlen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!