Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem ad gyújtást az autó...

Pszicho88 kérdése:

Miért nem ad gyújtást az autó és miért nem indul?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Leírom a teljes kórtörténetet. Az autó Suzuki Swift 1.3, 2000-es évjárat, ferdehátú.


Ki volt rohadva az üzemanyag beöntő cső felső része, így azt kicseréltük.

A 2 hátsó dobfék fékfolyadék munkahengeréből jött az olaj és ráment a dobfék alkatrészeire is. Cseréltük a munkahengert és a fékpofákat is.

Lecseréltük a fékfolyadékot is és légtelenítettük a hátsó fékeket.


Közben megnéztük, hogy a motortérben lévő biztosítékok rendben vannak e. Talán nem kellett volna, talán nincs befolyással rá, de kihúztunk párat, aztán visszadugtuk. Nem voltak kiégve.


Az autóba betéve a kulcsot se gyújtást nem produkált, se nem írt ki semmit a műszerfalon. A jobb oldali kesztyűtartó mögül halk sípolás hallatszódott és ahogy kivettem a kulcsot úgy meg is szűnt.


Megnéztem az akkut, de nem az a baja, van érintkezés.

Van indításgátló az autóban. Van hozzá egy kis 10 amperes biztosíték, amit a kormány alá dugva ki lehet kapcsolni az indításgátlót. Ez is megtörtént, de semmi jelet nem adott az autó.


Mik lehetnek a hiba okai?

Köszönöm.



Cseréltük



febr. 8. 18:37
 1/8 A kérdező kommentje:

A Cseréltük szónak nincs ott jelentősége a végén, valahonnan lemászott oda.

A napokban hívok hozzá majd egy elektromos szerelőt is, de hátha van valakinek ötlete. Már néztem a kormány alatti biztosítékokat, de nincsenek kiégve.

febr. 8. 18:39
 2/8 anonim ***** válasza:
Volt kollégámnak zárlatos lett az üzemanyag-szivattyú, és lezérózta a motorvezérlőt.
febr. 8. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Gyanús, hogy nekem is ez a baja. Nálam is állandóan ég már évek óta a check engine felirat, és az üzemanyag szivattyú is folyt. Köszönöm a segítséget.
febr. 8. 23:17
 4/8 A kérdező kommentje:
Ráadásul nálam még a sebességmérő is ugrál mikor vezetek. A mutatott értéknél remeg picit. Még Főtengely jeladó hiba is lehet, ahogy nézem a videókat, mert elvileg ez adná át a jelet a motorvezérlőnek.
febr. 8. 23:55
 5/8 A kérdező kommentje:

Ráadásul még alapjáraton is egyenetlenül jár a motor.


"Egyenetlen motorjárás - a common rail injektorok legfontosabb jellemzője a szállított üzemanyag mennyisége. Nincs két pontosan egyforma szállítású injektor, de a motorvezérlő (ECU) bizonyos határokon belül képes kikorrigálni az egyes injektorok közötti eltéréseket. Azonban, ha az eltérés már olyan nagy, hogy azt a vezérlés már nem képes korrigálni, akkor a motor egyenetlenül fog járni. Ezt a problémát jellemzően az injektor fúvóka vagy az injektor mágnesszelep hibája okozza."

febr. 9. 00:26
 6/8 A kérdező kommentje:
Megoldódott a probléma. Leszívta valami az akksit, fogalmam sincs hogy mi. Nem kellett volna lemerülnie.
febr. 11. 10:38
 7/8 anonim ***** válasza:
Simán meg is tud halni az akku. Ismerős is elment dolgozni, de hazafele már bikázni kellett. Töltöttük éjjel, reggel indult is, délben meg már nem.
febr. 11. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Gondolkodok egy elektromos bemérésen. Van akinek ilyenkor már a vezérlő is elment és cserélni kellett, de nem akarok találgatni mi lehet a baja. Random gondol egyet és vezetés közbe bekapcsol a rádió. Az a baj nálam a hangtechnika már utólag beépített, így vettem. Még ez is lehet a baja.
febr. 11. 10:58

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!