Akksi csere után nem indul?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#2 Fél nap töltés nagyon kevés, ha teljesen le volt merülve, ami 2 hónap alatt elég valószínű. 1-2 nap kell neki. Na meg az sem kizárható, hogy 2 hónap alatt megdöglött az akksi. Az ólom akksik ha bizonyos feszültség alá esnek, akkor tönkremennek és még ha fel is töltöd, a töltést nem tudják megtartani, azaz nagyon rövid időn belül mindig le fognak merülni.
Töltsd fel megint rendesen (1 nap minimum), utána győződj meg róla, hogy beindul, esetleg járasd a motort vagy 15 percig, hogy az indításra használt szuflát visszatöltse. Utána várj vele pár órát, vagy egy napot. Ha ismét nem indul be, akkor halott az akksi.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mérj egy kapocsfeszültséget egy bármilyen feszültségmérővel.
Jó esély van rá, hogy 10V körüli értéket fogsz mérni, mert az egyik cella pont most lett zárlatos.
#4 4Amperral tolt
Koszi a segitseget/tippeket mindenkinek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!