Második hónapja nemzetközizek egy 2.3Mjet ponyvás ducatóval. Az első hónapban 12.9 liter volt az átlagfogyasztásom és a főnököm eléggé húzta a száját miatta. Azt mondta, hogy max 10 literből ki kell jönnie, állófütéssel, mindennel, és az előző sofőrök sem fogyasztottak többet. Az utóbbi két hétben alig használtam az állófütést, max ha nagyon hideg volt, kb -10 fok, tehát kb 4-5 órát fütöttem összesen két hét alatt. Hiába spórolok mindennel, sehogysem sikerül 11.5 alá vinnen, pedig nem is száguldozok. Általában 90 az utazótempó, nagyon ritkán felmegyek 100ra. Túlsúly is ritkán van, erre vigyázunk, talán összesen két alaklommal furdolt elő, hogy 1-1 mázsával túlpakoltak, de azok is rövid fuvarok voltak.
A főnök mind ilyen, a saját szarát megenné ha nem lenne büdös neki.
Beszélj a többi sofőrrel hogy nekik mennyivel jön ki.
febr. 1. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
2/17 A kérdező kommentje:
Nem lehet, hogy légellenállás miatt? Mert ez nem a gyári 2.3 méteres magasságú felépítmény, hanem ki van toldva 2.5 méterre. Tehát 20 centivel magasabb az átlagnál.
febr. 1. 16:27
3/17 anonim válasza:
AZ is lehet de az csak 20 centi, és akkor 20-30 %-kal több a fogyasztás.?
febr. 1. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
4/17 A kérdező kommentje:
Fogalmam sincs, csak egy tipp volt. Nem vagyok hozzáétő, ezért kérdezem.
febr. 1. 16:35
5/17 A kérdező kommentje:
Mondjuk a tetőfülke is hozzá van magasítva, nem ilyen lépcsőszerü oldalprofilja van.
febr. 1. 16:37
6/17 anonim válasza:
Fuvarozásban a legnagyobb költség az üzemanyag. Minden hol ez megy. Állofütést használjad nem éri meg megfázni csak azért mert ne egyen sokat.
febr. 1. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
7/17 anonim válasza:
Menjél 60-nal, akkor kevesebb lesz a fogyasztás, csak akkor meg nem érsz oda és azért lesz nyígás.
Gumik legyenek jól felfújva, a ponyvát ne lobogtassa a menetszél és ennyi, mást nagyon nem tudsz "elrontani".
febr. 1. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
8/17 anonim válasza:
Az összes ilyen munkába a furgonozás a legszarabb meló.
Kihajtanák a belet is a sofőrből és akkor még a fogyasztásra is vigyázni kellene.
Kérdező , amúgy hány órát dolgozol egy nap?
febr. 1. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
9/17 A kérdező kommentje:
Többet, mint amennyit németbe törvényesen lehetne. A német alvós papírokra mindig kamu vonalakat húzok. Mondjuk ezzel történetesen nincs problémám, nem érzem úgy, hogy "kihajtanak", ha elfáradok akkor meglállok és kész, ha úgy van akkor akár 100kilométerre a céltól. Csak a fogyasztással b@sszák az agyam.
febr. 1. 17:21
10/17 anonim válasza:
Én kamionos vagyok de ezt nem csinálnám soha.
Embertelen azt amit ott dolgozni kell.
Neked is azt javaslom hogy menj el olyan kocsira amin van tahográf és ég és föld a kettő közt a különbség.
A furgonba meg még aludni sincs hely , egy kutyaól az csak.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!