2023-ban a használt autók piacán vajon miért a Ford, a Volkswagen és az Opel nyert, lettek a legnépszerűbb pedig nem tartoznak éppen a legjobb márkák közé?
A Ford Focus generációk nyertek, vagyis azokra kerestek rá és vették is a legtöbben. Szerintem meg a Ford is azon márkák közé tartozik, amely típusaibol több van amiket nem érdemes vagy szabad megvenni, mint amiket megszabad, ajánlott.
Ide tartozik még pl a VW, kb az összes Alfa, Lancia, sok Fiat és P-R-C típus is. Ki hogyan látja?
#1 Hú egyre nagyobb hülyeségeket mondasz.
Nézd, egy jó tanácsot fogadj meg. Vagyis kettőt.
1. Ne hallgass random internetes senkikre, mert ugyanolyan laikusak, mint te. Nem értenek hozzá, nem tudják mit beszélnek.
2. Ne csak olvass, hanem értelmezz is. Azt írtad hogy az ezres ecoboost szar. Igen, ez vitathatatlan, egy bűn rossz motor. Na és akkor? Először is, amiken ezek az adatok alapulnak, az kb. a 2007-2010-es korcsoport, amikor még nem is létezett 1.0 ecoboost, ellenben volt 1.6 szívóbenzin, ami egy roppant erős konstrukció volt, egyike a legjobbaknak. Másodszor pedig, ha ennél újabb modelleket akarsz, akkor meg vannak más motorok is, nem csak az 1.0 ecoboost létezik. Az 1.5 ecoboost egy teljesen jó motor, a 2.0 is az, a 2.3 is az... Tehát totál értelmetlen az egész Fordot lefikázni egyetlen szar motor miatt. Egyszerűen hülyeség.
Értem bocsesz. Abbahagyom ezeket a facebook-os autós oldalak véleményeinek böngészéset, pl auto navigátor. Ott rengeteg a bunkó, lehúzó komment, nincs olyan, hogy vki ne szidna egy konkrét márkát, típust. Pl hogy a Ford 2000 után csak fostalicska ipari hulladékokat gyárt...
Értem, tehát megfizethető "nép autóként" kell ezekre tekinteni, azért népszerű ezen 3 márka. A prémium és luxus teljesen más kategória, oké.
#3 Nem amerikai. Csak ismétlem magam: mielőtt ilyen kijelentéseket teszel, mi lenne, ha egy kicsit tájékozódnál?
A Ford USA és a Ford Europe két totál különböző entitás. Mindkettő a Ford nevet és logót viseli, mint a Ford Motor Company leányvállalatai, de semmi közük egymáshoz. A mi Fordjaink a Ford Europe művei. Németországban tervezik őket és Németországban gyártják őket, illetve korábban Spanyolországban is volt gyártás, még régebben pedig Törökországban is volt szerelőüzem. Ezek a Fordok 100%-ban európai autók, az amerikaiaknak az égvilágon semmi közük nincs hozzájuk, a Ford Europe egy teljesen önállóan működő európai autógyártó.
"Szerintem meg a Ford is azon márkák közé tartozik, amely típusaibol több van amiket nem érdemes vagy szabad megvenni, mint amiket megszabad, ajánlott."
hát nem tudom mellyek azok a típusok, de én 2007 óta vettem már az összes generacióból focust (mk1, 2001-es dízel kombi, mk2 2008-as benzines 1.6, 2011-es kombi 1.6 tdci, 2020-as dízel 2.0 ecoboost), bajom mindössze annyi volt, hogy az első két generáció nagyon rohadós volt. a harmadiktól mintha ezt eltüntették volna. szervizigényük teljesen normál, alapdolgok. szerintem átlagembereknek normál hétköznapi használatra bárhova jó.
Ne szabadkozz kérdező, van pár idepohosodott tahó, aki csak ilyen szinten képes kommunikálni, válaszolni, ha kérdezel. Valahogy kompenzálni kell a mikropéniszt.
Én már 2000 elején szakítottam a forddal, rakás fos, menet közben széttörik a műanyag kuplungfeszítő, borzalmas vezérlés megoldások, értelmetlen anyaghasználat, (öntöttvas hengerfej), rettenetesen gagyi karosszéria, stb.
Opel sok fokkal jobb, bár azoknak is a hülyeségen járt az esze.
VW-ék is csináltak hülyeségeket, lényegében a franc tudja, milyen autó mellett tenném le a voksom, mindegyikről hallani már valami szart.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!