Nem. Bár mondjuk inkább akkugyár, mint egy kőolaj-finomító.
jan. 23. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
2/31 anonim válasza:
Az elektromos autózással együtt jár az akkumulátorok gyártása is, ahogy a benzines autókkal együtt jár az olajkitermelés. Véleményem szerint nem azzal van baj, hogy Magyarország kiveszi a részét az akkumulátorok gyártásából, hanem azzal, hogy gombamód szaporodnak az akkumulátorgyárak. Veszélyes, ha egy ország iparában egy valami ennyire nagy szerepet kap. Az is probléma, hogy ezek a gyárak bődületesen sok energiát igényelnek, ami nem látszik biztosítottnak. A harmadik probléma, hogy ezek a gyárak figylmen kívül hagy(hat)ják a különböző környezetvédelmi előírásokat.
jan. 23. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
3/31 anonim válasza:
Az elmult 20 evben az europai emberben fel sem merult ugy igazan az akku kerdes, pedig nem ma kezdtunk el litium akukat hasznalni a szorakoztatoipari termekekben, kisgepekben. Most hogy az autos tarsadalom jelentos resze is beszalt, illetve be fog szallni a fogyasztok koze es a Kinaban ellenorizetlen korulmenyek kozott termelt mennyiseg nem eleg, azaz nekunk is be kene szallni abba az iparba ami a mi fogyasztoi igenyeinket elegiti ki, egybol megy a hiszti. Pedig az biztos hogy az EU valamennyivel (sokkal) kontrollaltabb kornyezetvedelmi keretek kozott enged a teruleten akkugyarat uzemeltetni, mint Kina. Azaz azzal hogy beengedjuk az EU-ba az akkugyartast, globalisan csokkentjuk a kornyezetszennyezest. Ha itt nem epul meg, majd Indiaban vagy Mexikoban, ellenorizeten korulmenyek kozott megcsinaljak. Azert hogy te meg en meg tudjuk venni a telefont es az autot.
A kerdes az, hogy a profit erdekeben milyen, az europai standardoktol eltero kornyezeti terhelest fog jelenti az akkumulatorgyar mutyi. Mert egy korrupt rendszerben elvarni 1:1-ben az EU-s normakat, enyhen szolva naivitas. Nem mint ha barmely EU-s tagallamban mas lenne a helyzet, de itt kulonosen kerdeses. 🤭
jan. 23. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
4/31 anonim válasza:
Természetesen, ez a jövő kulcsiparága. A hagyományos autóipar el fog tűnni, az ott dolgozók számára új munkahelyeket kell teremteni.
jan. 23. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
5/31 anonim válasza:
:( :(
jan. 23. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
6/31 anonim válasza:
#1 Ezt kérlek fejtsd ki.
jan. 23. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
7/31 anonim válasza:
Nem az akkumlátorgyártással van baj. A baj azzal van, ha nincsenek eléggé szigorú és megfelelően ellenőrzött szabályok, amelyek között működtetik.
jan. 23. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
8/31 anonim válasza:
7: de semmi baj a magyar szabályokkal.
jan. 23. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
9/31 anonim válasza:
Plusz a kibocsájtó gyártó orszag kezeli a selejtet az újrahasznositott dolgokat ő bontja , mi leszünk vagyunk a gyártók . Olyam lesz a terség mint Ghana . Az ipar kezdetben 30-40 gyár es kiegeszíitő üzemeik sora , akár a teszko aldi gombamód csak ezek nyomulnak. Termőföld nem kell mert nem éri meg helyette körforgó beton és csarnokok, ez megy . Teli lesz az orszag , piti troger idegen olcsó lémnyel akik szórakozni balhezni akarnak erre rámegy maffia ....
jan. 23. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
10/31 anonim válasza:
Kína sem arab részek sem voltak pazarlo szennyező luxus modern giccsvárosok, 10-20 év és berobbant a modern élhetetlen tech .
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!