Szerintetek mennyivel lesznek olcsóbbak 15 év múlva a 15-20 éves elektromos autók, mint azonos korú belső égésű társaik?
Az elektromos autóknál az akumlátorpakk halála gazdasági totálkárt fog jelenteni.
Csak mai árom számolva mondjuk vennél egy 20 éves elektromos autót pár száz ezerért, amibe kéne egy új aksi ami vagy 1 millió forint.
Tehát ha addig nem lesznek sokkal olcsóbbaka csere akupakkok akkor ezek az autók az aksi halála után mennek a bontóba
#5 Sajnos nem olyan
Egy belsőégési motor felújítható gazdaságosan, estleg bontott motorra cserélhető.
De egy 20 éves elektromos autónál ahol minden alkatrész ugyanugy elöregszik mint a belsőégésű motoral szerelt autoknál+ a korrozió is ki fog erre rengeteget költeni hogy beletegyen egy drága akupakkot aztán néhány éven belül kirohad alóla az autó?
Már ma is lehet kapni szar aksikkal árúlt nepperek által nyugatról behozott elektromos autokat. Elindult már azokkal is a jó népek átveréses lehúzása.
És aza gáz hogy az akumlátor állapotát nagyon nem egyszerű felmérni.
Igy mikor megveszed az öreg elektromos autót nem tudod hogy milyen is az akupak állapota...
6: ebben azért van pár csúsztatás:
1. A kasztin ugyanúgy rozsdásodhat minden autót
2. Az elektromos autóban az aksin kívül relatív kevés dolog van, ami el tud romlani. Ezzel szemben a belsőégésűben rengeteg, de persze azok egyesével kisebb tételek
3. Van diagnosztika az akkura is, ami pillanatok alatt megmondja, hogy milyen az aksik állapota
Én a 750 00 km-t futott Tesla esetéből indulnék ki. (van cikk, vidi magyarul is)
Ennyi idő alatt min 3 akkupakkot és ugyanennyi elektromotor szettet fogyasztott el. A cserék minden alkalommal extrém költséget jelentettek, de a tulaj azt mondta rendben van ez így.
Tehát 250 000 kmenként varható egy teljes generál.
Ezert en azt gondol9m, hogy lesznek garanciális, mai arakon nézve 3 milla feletti 10 éves használt villanyautók, meg lesznek a mostani valamikori prémium dízelekhez hasonlóan olcsóbbra beárazott zsákbamacskák. A bontokban meg sorban lehet állni az akkuert.
8: abszolút reális amit írsz. De ha hozzáveszed, hogy 750 ezer alatt egy belsőégésűben mi mindent kell cserélni, akkor nincs nagyságrendi különbség.
Mást ne mondjam kb 40-szer kell ez alatt olajat cserélni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!