Féktárcsa, fékbetét csere után puha a fék, ahogy egyre többször fékezek egymás után (pumpálom), úgy egyre erősebb a fékem fent, nem kell annyira lenyomni, majd később megint ugyanez, mi lehet a gond?
Nem bontottad meg a fékcsöveket?
Munkahenger dugattyú nem esett ki?
Ilyenkor csak vissza kell pajszerolni a dugattyút kiindulási pontba, és mehet vissza a tárcsa+betét.
Légteleníteni úgy kell, hogy valaki pumpálja a fékpedált, bennt tartja, te kiteekered a légtelenítőt a munkahengeren, mire beszalad a fékpedál. Akkor elzárod a légtelenítőt. És ezt addig ismételni minden munkahengernél, amíglevegő jön. Ráhúzva egy miploán csövet a légtelenítőre ltászik a elvegő.
Hibázhattál valamit, pl. dugattyú túlságosan kijött vagy hasonlók. Lényeg, hogy légteleníteni kell, de jobb lenne fékfolyadékot is cserélni, nem sokkal több munka, mint csak légteleníteni.
Valaki pumpál párat a pedálon, bent tartja, kinyitod a munkahengertől legtávolabbi légtelenítőcsavart, beesik a pedál, visszazárod a csavart. Természetesen fogd fel a fékfolyadékot egy csővel és flakonnal. Ezt minden keréknél 2x, de figyelni kell a fékfolyadék szintet, nehogy elfogyjon a tartályból és kezdhesd előről. A végén feltöltöd maxig és kész van.
Köszönöm mindenkinek!
#6-os
Rásegítőből? Azaz hogyan? Nem igen értem ezt bocsánat.
Úgyis jó, ha légtelenítő csavart megnyitom és pumpálgatom egy db.-ig aztán elzárom a légtelenítőt?
Egyedül vagyok sajna nincs segítőm.
Én azt javaslom hogy hagyd inkább mert ezek után se érted, ott komoly gondok lehetnek.
A fék az biztonsági berendezés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!